بهداشت دهان و دندان

عیسی آل کثیر داغ دل پرسپولیسی ها را تازه کرد!

در این روز ها همه طرفداران پرسپولیس نگران شرایط خط حمله تیم شان هستند. سرخ ها تنها با یک مهاجم تخصصی آماده مصاف با النصر تا بن دندان مسلح هستند که در خط حمله اش ستاره هایی، چون کریستیانو و مانه حضور دارند.

17 شهریور 1402

ربات جراح غیرممکن را ممکن کرد، انجام پیروز عملی که هیچ جراحی نمی توانست

ایسنا نوشت: یک ربات یک بیمار را از یک تومور غیرقابل جراحی نجات داد. در واقع این ربات به نام داوینچی توانست عملی را انجام دهد که هیچ دکتری خطر نمی کرد تا آن را انجام دهد.

7 شهریور 1402

طرز تهیه پیراشکی شکری در منزل در سه سوت

پیراشکی از آن شیرینی های خوشمزه ای است که تقریبا هیچ شخصی نمی تواند دست رد به آن بزند. پیراشکی های کاکائویی و شکری که از پشت ویترین مغازه به آدم چشمک می زنند یکی از برترین نوع پیراشکی ها هستند. قبلا طرز تهیه پیراشکی کرم دار خانگی را که ساده تر از آن چیزی...

20 خرداد 1402

تصاویری از قدیسان گوردخمه؛ اسکلت هایی غرق در جواهرات!

ماجرای قدیسان گوردخمه (catacomb saints) حکایت عجیب و غریبی است. این داستان ریشه در بحران ایمان پس از اصلاحات پروتستانی دارد که مردم را به بازگشت چشمگیر به مادی گرایی و تجمل در پرستش تهییج کرد.

24 اسفند 1401

ونیر کامپوزیت دندان با شرایط پرداخت اقساط

ونیر کامپوزیت یکی از برترین راهکارها در زمینه زیباسازی دهان و دندان بوده و از آن به منظور داشتن یک لبخند زیبا استفاده می گردد.

25 بهمن 1401

9 عضو بدن که دیگر نیازی به آن ها نداریم

در بدن ما اعضایی وجود دارد که کاربرد به خصوصی ندارند؛ ضمن آنکه شماری از این اعضا طی تکامل ناپدید شده اند.

10 دی 1401

پیکاسو دوباره متولد می گردد؟ ، آشنایی با روبات هنرمند

این روزها هوش مصنوعی در هر حوزه ای حضور دارد و به نظر می رسد این بار نوبت به هنر و نقاشی رسیده که شاهد حضور روبات هنرمند باشد.

3 دی 1401

طرز تهیه 10 تغذیه سالم و فوری برای دانش آموزان

حتما شما هم مثل همه والدین، با آغاز سال تحصیلی تازه دغدغه آماده سازی تغذیه سالم مدرسه برای بچه هاتان را دارید. فرقی ندارد قرار است این خوراکی در مدرسه مصرف گردد یا در زمان درس خواندن در خانه، بالاخره باید یک وعده غذایی سبک و مغذی باشد تا انرژی لازم برای...

25 مهر 1401

عکس ، پای بازی ها به داخل خودروهای bmw کشیده شد!

ب ام و به لطف همکاری با برند نرم افزاری AirConsole از سال 2023 بازی های ویدیویی را به صفحه نمایش داشبورد خود اضافه خواهد نمود.

24 مهر 1401

تاریخ غذای ایرانی؛ بورَک؛ پرطرفدار در قرن هشتم!

بسحاق اطعمه سبک خاصی در اشعار خود داشت؛ او در قالب طنز با توصیف غذا ها حتی به مسائل اجتماعی طعنه می زد.

26 مرداد 1401

7 انسان شگفت انگیز با توانایی های باورنکردنی !

در کتاب گینس افرادی را می بینید که با دردهای غیر عقلانی و عذاب کشیدن، نام خود را در رکوردهای گینس ثبت کرده اند.

17 تیر 1401

توضیح دولت درباره قیمت تازه مواد شوینده

به گزارش خبرنگاران، ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی برگه ای با عنوان صورتجلسه انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران مبنی بر افزایش قیمت 50 تا 80 درصدی انواع مواد شوینده منتشر شد.

10 تیر 1401

راهنمای خرید برترین لپ تاپ از 7 تا 50 میلیون تومان (فروردین 1401)

به کامل ترین راهنمای خرید لپ تاپ در خبرنگاران مگ خوش آمدید. در مطلب، ما برترین لپ تاپ های بازه قیمتی 7 تا 50 میلیون تومان را دسته بندی کردیم تا شما بتوانید دقیق ترین انتخاب را از این لپ تاپ ها در فروردین 1401 داشته باشید.

9 تیر 1401

10 ماده غذایی که غذاهایتان را خوشمزه تر می نماید

اسانس وانیل کاربرد هایی هم در شیرینی پزی و کیک پزی دارد که باعث می گردد شکر کمتری بهره ببرید و از طعم آن احساس رضایت کنید.

7 تیر 1401

10 وسیله خانه که باید مرتب تعویض شوند

غیر از اسفنج و فیلتر هوا اقلام دیگری در خانه هستند که باید آن ها را به صورت منظم جایگزین کنید که در ادامه این مطلب 10 مورد از آن ها را می خوانید

4 تیر 1401

هشدار یک دندان پزشک؛ هرگز دهان بچه ها را نبوسید

صحبت های یک مادر دندان پزشک در خصوص این که چرا از بوسیدن لب های کودکش خودداری می نماید انعکاس بسیار گسترده ای در پلتفرم تیک تاک داشت.

9 بهمن 1400

همه چیز درباره حس چشایی

چشایی یکی از حواس پنج گانه است و از طریق آن می توان مزه غذاها را تشخیص داد. چشایی از طریق جوانه های چشایی عمل می نماید. غذاها به موهایی که روی جوانه قرار دارند برخورد می نمایند و پیامی از طریق رشته های عصبی به مغز منتقل می گردد و مزه تشخیص داده می گردد....

28 آبان 1400

انواع ترک خوردگی دندان

هر قسمتی از دندان های ما می تواند ترک خورده و بشکند. برخی اوقات ممکن است این شکستگی و شکاف قابل مشاهده باشد اما همیشه هم اینطور نیست

8 آبان 1400

5 تمرین یوگای صورت که باید در خانه امتحان کنید

درست مثل رفتن به باشگاه، بدن شما را سرحال می آورد و به شما حسی از نشاط می دهد. تمرینات الهام گرفته شده از یوگا، باعث تقویت عضلات صورت می گردد و به شما در جوان نگه داشتن پوست تان یاری می نماید.

26 مرداد 1400

خواص شگفت انگیز ترب سفید برای سلامتی

صدا و سیما/ تمام سبزیجات و صیفی جات پر از خاصیت ها بی تعداد و فراوان هستند که در صورت شناخت خواص آن ها می توان از کاربرد دارویی آن ها هم بهره برد.

17 مرداد 1400
تعداد: (26)