توضیح دولت درباره قیمت تازه مواد شوینده

به گزارش وبلاگ تینتا، ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی برگه ای با عنوان صورتجلسه انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران مبنی بر افزایش قیمت 50 تا 80 درصدی انواع مواد شوینده منتشر شد.

توضیح دولت درباره قیمت تازه مواد شوینده

پایگاه اطلاع رسانی دولت در اطلاعیه ای گفت که برخلاف برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی، قیمت مواد شوینده افزایش نیافته و هیچ مجوزی در این زمینه برای کارخانجات تولیدکننده صادر نشده است.

در این اطلاعیه آمده است که جداول قیمتی انواع مواد شوینده از جمله پودرهای شوینده دستی و ماشینی، مایعات دستشویی و ظرفشویی، شامپو، صابون و خمیر دندان در فضای مجازی، غیرمستند و غیر واقعی است و هرگونه تغییر قیمت همه محصولات و کالاها به دستور معاون اول رئیس جمهوری، با هماهنگی ستاد تنظیم بازار و پس از اعلام این ستاد خواهد بود.

اطلاعیه پایگاه اطلاع رسانی دولت تاکید کرده که در این زمینه، تا به امروز هیچ بحث و تبادل نظری در خصوص قیمت های تازه محصولات صنایع شوینده انجام نشده است و هر گونه افزایش قیمت ها در این حوزه فاقد مجوز است.

همچنین در این رابطه بختیار علم بیگی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه نامه منتشر شده تاریخ و شماره ندارد، اظهار کرد: صحبت هایی درباره افزایش قیمت مطرح شده، اما هنوز اجرایی نشده است. هیچ کدام از شرکت ها تا این لحظه قیمت های خود را افزایش نداده اند.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان در حال تعامل با سازمان حمایت و وزارت صمت برای افزایش قیمت هستند، شرح داد: ارقام اعلام شده مبنی بر افزایش 50 تا 80 درصدی لوازم بهداشتی و شوینده صحت ندارد و قیمتهای تازه در صورت موافقت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام خواهد شد.

منبع: تجارت نیوز

به "توضیح دولت درباره قیمت تازه مواد شوینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیح دولت درباره قیمت تازه مواد شوینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید