7 انسان شگفت انگیز با توانایی های باورنکردنی !

به گزارش وبلاگ تینتا، در کتاب گینس افرادی را می بینید که با دردهای غیر عقلانی و عذاب کشیدن، نام خود را در رکوردهای گینس ثبت کرده اند.

7 انسان شگفت انگیز با توانایی های باورنکردنی !

در این مطلب وبلاگ تینتا با رکوردهایی آشنا می شوید که افراد دخالتی در آن نداشتند و به واسطه ژنتیک یا بیماری برایشان پیش آمده است. برای دیدن بامزه ترین و احمقانه ترین رکوردها و عجیب ترین رکوردهای گینس که حتی به ذهنتان خطور نمی کند با ما باشید.

پرصداترین آروغ دنیا

پل هون اهل لندن در سال 2009 با آروغی با حجم صدای 109.9 دسی بل (معادل صدای موتور جت هنگام برخاستن)، رکورد پرصداترین آروغ دنیا را از آن خود کرد! پزشکان توصیه کرده اند که آروغ زدن مکرر از این نوع می تواند به عضلات معده آسیب برساند.

بلندترین دندان شیری دنیا

لوک بولتون 9 ساله از کانادا پس از کشیدن دندان شیری 2.6 سانتی متری اش، یک رکورد دنیای در گینس به ثبت رساند. پیش از این، یک پسربچه 10 ساله با دندان شیری 2.4 سانتی متری رکورددار بلندترین دندان شیری دنیا بود.

بلندترین زبان دنیا

بلندترین زبان از نوک تا وسط لب بالایی با دهان بسته، 10.1 سانتی متر طول دارد و متعلق به نیک استوبرل از آمریکا است. این رکورد در میان مردان از سال 2012 شکسته نشده است. رکورددار بلندترین زبان در زنان به شنل تپر لس آنجلسی با زبانی به طول 9.75 سانتی متر تعلق دارد. طبق گفته دانشگاه ادینبورگ، زبان انسان در مردان حدود 8.5 سانتی متر و در زنان 7.9 سانتی متر است.

بزرگ ترین دهان دنیا

رکورد عریض ترین دهان دنیا با مقدار 17 سانتی متر متعلق به فرانسیسکو دومینگو خواکیم از آنگولا است. فرانسیس می تواند یک قوطی نوشابه را به طور افقی در دهان خود جا بدهد.

بلندترین بینی دنیا

رکورد بلندترین بینی دنیا با طول 8.8 سانتی متر متعلق به مهمت ازیورک از ترکیه است.

بلندترین موهای گوش دنیا

آنتونی ویکتور از مادورای هند، یک مدیر بازنشسته است که شاگردانش به او معلم گوش مویی می گویند. نام او برای اولین بار در کتاب گینس 2010 با موهایی به طول 18.1 سانتی متر از مرکز گوش داخلی ثبت شده است.

کشسان ترین پوست دنیا

گری ترنر رکورد کشسان ترین پوست دنیا را از سال 1999 به خود اختصاص داده است. گری به دلیل ابتلا به یک بیماری نادر به نام سندرم اهلرز-دنلوس می تواند پوست شکم خود را به مقدار 15.8 سانتی متر بکشد. سندرم اهلرز-دنلوس یک بیماری بافت همبند است که در آن تولید کلاژن دچار مشکل می شود. این سندرم باعث افزایش محدوده حرکات مفاصل و قابلیت ارتجاعی پوست می شود. در واقع وقتی گری پوست خود را می کشد، هیچ دردی حس نمی کند.

پیشنهاد مطالعه: از شما دعوت می کنیم مطلب 5 تا از عجیب ترین و جالب ترین مرگ های دنیا! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "7 انسان شگفت انگیز با توانایی های باورنکردنی !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 انسان شگفت انگیز با توانایی های باورنکردنی !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید