اخبار سیاسی

تذکر مهم یک نماینده مجلس درباره تغییر ساعت کاری و تعطیلی شنبه ها

یک عضو کمیسیون شوراها وامور داخلی کشور گفت: اگر قرار بر تغییر ساعت کاری کارکنان دولت در طول هفته باشد، باید این موضوع شامل کارکنان غیردولتی و کارگران نیز گردد.

8 شهریور 1402

اعلام آمادگی وزارت خارجه برای یاری به فوتبال در عرصه بین المللی

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه 24 مردادماه با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و سایر مدیران این فدراسیون در دفتر کار خود ملاقات و مصاحبه کرد.

25 مرداد 1402

آنچه زنان باید برای داشتن استخوان های قوی بدانند

زنان معمولاً تمام اطلاعات برای درک اینکه چه اتفاقی برای سلامت استخوان هایشان می افتد را حتی از پزشکانشان دریافت نمی نمایند و این باعث می گردد که آنها نتوانند برترین تصمیمات را برای سلامت طولانی مدت استخوان خود بگیرند.

16 مرداد 1402

خبر خوش دولت برای مردم درباره افزایش یارانه ها و کاهش فقر مطلق

وزیر کار گفت: بخشی از فقر مطلق با افزایش یارانه که در دستور کار دولت هست و اعلام می گردد، کاهش می یابد.

11 مرداد 1402

تعطیلی های نو درخواست وزارت نیرو بود؟

صبح امروز شایعه تعطیلی سراسری به علت درخواست وزارت نیرو در فضای مجازی دست به دست می شد؛ اما نتایج پیگیری ها حاکی است که روند تامین برق سراسری بدون مشکل در حال اجرا بوده و هیچ درخواستی از وزارت نیرو مبنی بر تعطیلی به هیات دولت ارسال نشده است.

11 مرداد 1402

ببینید ، بایدن وسط مصاحبه زنده تلویزیونی رفت! ، مقصد او دستشویی بوده است؟

جو بایدن رئیس جمهوری ایالات متحده روز پنج شنبه به وقت محلی پیش از خاتمه پخش برنامه یک تلویزیونی در شبکه MSNBC، از صحنه مصاحبه تلویزیونی زنده خارج شد!

9 تیر 1402

کشور ما مدل توسعه اینترنت خود را دارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به خبرنگاری در مورد اینکه آیا مدل توسعه اینترنت در ایران مدل چینی است، گفت: در چین کار ویژه ای صورت گرفته است و پلتفرمهای بومی خود را دارند...

26 خرداد 1402

آنالیز روند همکاری های نزدیک تر گمرکات ایران و جمهوری آذربایجان

در ملاقات سفیر جمهوری اسلامی ایران با رئیس نو کمیته دولتی گمرک جمهوری آذربایجان، روند همکاری های نزدیک تر گمرکات 2 کشور از جمله در مبادی مرزی چهارگانه آنالیز شد.

25 خرداد 1402

کارنامه فعالیت های سال 1401 فرهنگستان هنر منتشر شد

به گزارش خبرنگاران ، این فرهنگستان برای شفاف سازی و تحقق اهداف و وظایف اساسنامه ای خود و با در نظر گرفتن سایر اسناد سیاستی بالادستی، با بهره مندی از تجارب استادان و هنرمندان فرهیختة کشور، طرح ها و برنامه های گوناگونی را در شاخه های مختلف هنری در سال 1401تعریف...

24 خرداد 1402

شهردار تهران در مجمع عمومی متروپولیس حاضر می گردد ، چه کسانی زاکانی را همراهی می نمایند؟

زاکانی برای شرکت در مجمع عمومی متروپولیس راهی بروکسل بلژیک شد و در این سفر چند نفر از مدیران شهری نیز شهردار را همراهی خواهند کرد.

23 خرداد 1402

اعلام ضوابط ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی تازه

ثبت نام دانش آموزان مطابق با آیین نامه اجرایی مدارس موضوع مصوبه چهل و یکمین جلسه کمیسیون تعیین شورای عالی آموزش و پرورش و آیین نامه های آموزشی مصوب مربوط به هر یک از دوره های تحصیلی انجام می گردد.

18 اردیبهشت 1402

ایرانیان عنصر متعهد به حفظ امنیت خلیج فارس بودند، از دوره هخامنشی تا به امروز ژاندارم منطقه هستیم و خواهیم بود

خبرنگاران - از ابتدای تاریخ بشر تا به امروز خلیج فارس و دریای فارس(عمان) به عنوان یک دریای کناره، کم ژرفا و آرام با آب های گرم، به احتمال زیاد مناسب ترین محل برای کشتیرانی و رشد فرهنگ به شمار رفته است. سکنه پیرامون آن، شاید نخستین انسان هایی بودند که با...

10 اردیبهشت 1402

راز های عجیب بهاره رهنما در یک مهمانی زنانه، نیوشا ضیغمی هم هست

بهاره رهنما از مردم درخواست کرد تا سفیر فیلم عطر آخر اردیبهشت باشند و گفت: امیدوارم مردم سفیر این فیلم باشند و مخاطبان را به سینمای هنروتجربه بیاورند. قصد داریم بخشی از فروش فیلم را به زنان خودسرپرست ایران تقدیم کنیم.

6 اردیبهشت 1402

ببینید ، حضور بانوان در دربی؟ ، پاسخ وزیر ورزش

ورزشگاه آزادی در حال بازسازی است و تا آخر وقت امروز تعیین می شود که بانوان در دربی می توانند حضور پیدا کنند یا خیر.

31 فروردین 1402

بازسازی یک کار ساده نیست بلکه یک کار ارزشمند و متعالی است

خبرگزاری مهر/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، بازسازی یک کار ساده نیست بلکه یک کار ارزشمند و متعالی است.

30 فروردین 1402

پیشنهاد وزارت صمت به دولت برای مهار گرانی

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه برخی کشورها با اجرای قانون مالیات بر سود مازاد گرانی و گران فروشی را مهار کرده اند، گفت: به زودی پیش نویس لایحه مالیات بر سود مازاد در دستور کار هیأت دولت قرار می گیرد.

22 فروردین 1402

مطالعه به سفر زمان می ماند

خبرنگاران - جواد ابراهیمی راد: در حوزه فرهنگ و کتاب خوانی، مطالعه ورای تصور انسان فارغ از هرگونه برچسب گذاری (قومیت، ملیت، طبقه اجتماعی و ...) دارای اهمیت است. مطالعه این قابلیت را دارد که سفری لذت بخش در لحظه به هر نقطه از زمان را برای انسان امکان پذیر...

11 فروردین 1402

رئیس صنف کارگران ساختمانی: دستمزد ها پایین است، کارگران رغبتی به کار در کارخانه ها ندارند

رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی گفت: نه کارفرما گرایش به سمت انجام کار های تولیدی دارد و نه دیگر کارگر متخصص راضی به انجام کار در کارخانه ها می گردد و بخشی از علت رسیدن به این شرایط سیاست های دولت ها در زمینه دستمزد است.

5 فروردین 1402

گفت وگوی امیرعبداللهیان با چاووش اوغلو

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه تلفنی مصاحبه و گفتگو کرد.

27 اسفند 1401

آزمایش موشکی نو کره شمالی

رسانه های کره جنوبی به نقل از مقامات این کشور اعلام کردند که کره شمالی امروز پنج شنبه یک آزمایش موشکی نو انجام داده است.

18 اسفند 1401
تعداد: (279)