اخبار مجلس

تذکر مهم یک نماینده مجلس درباره تغییر ساعت کاری و تعطیلی شنبه ها

یک عضو کمیسیون شوراها وامور داخلی کشور گفت: اگر قرار بر تغییر ساعت کاری کارکنان دولت در طول هفته باشد، باید این موضوع شامل کارکنان غیردولتی و کارگران نیز گردد.

8 شهریور 1402

پیشنهاد وزارت صمت به دولت برای مهار گرانی

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه برخی کشورها با اجرای قانون مالیات بر سود مازاد گرانی و گران فروشی را مهار کرده اند، گفت: به زودی پیش نویس لایحه مالیات بر سود مازاد در دستور کار هیأت دولت قرار می گیرد.

22 فروردین 1402

شرح روسیه درباره دلیل تعلیق پیمان استارت تازه

ایسنا نوشت: سرویس امنیتی فدرال روسیه تاکید نمود، روسیه مشارکت خود در پیمان کاهش تسلیحات استراتژیک موسوم به استارت تازه را در چهارچوب روند قالب بندی مجدد روابط استراتژیک و ژئوپلتیکی با غرب به حالت تعلیق درآورده است.

7 اسفند 1401

مدارس و دانشگاه های تهران چهارشنبه و پنجشنبه غیرحضوری شدند ، ادارات با تقاضای مرخصی موافقت نمایند

معاون استاندار تهران از غیر حضوری شدن مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه و دانشگاه ها برای فردا چهارشنبه و پنجشنبه 23 و 24 آذر ماه در تمامی شهرستان های استان تهران به جز فیروزکوه و دماوند اطلاع داد.

4 بهمن 1401

حقوق سربازان در سال آینده افزایش می یابد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای مقدار افزایش حقوق سربازان در سال آینده را مشخص کردند.

15 خرداد 1401

فرایند افزایشی فوتی های کرونا تا دو هفته آینده

دبیر کمیته علمی کشوری کرونا گفت: بر اساس گزارش نماینده سازمان غذا و دارو در کمیته علمی کشوری کرونا، مقدار مصرف آزیترومایسین به طور قابل توجهی افزایش یافته و مصرف آن در بهمن ماه، بیش از سه برابر ماه های قبل بوده که زنگ خطر جدی است.

8 اردیبهشت 1401

مجوز مجلس برای جذب اعتبار به وسیله واگذاری سهام

تهران (پانا) - در جریان آنالیز بودجه به صندوق توسعه حمل و نقل اجازه داده شد تا با مجوز از سازمان بورس برای تکمیل و یا احداث طرح ها صندوق بورسی تأسیس کند.

2 اردیبهشت 1401

حالا نوبت شماست

علی مرادی هنوز هم در پی ماندن در وزنه برداری است و به نظر می رسد علاقه ای به رفتن از فدراسیون ندارد و به هرقیمتی می خواهد جایگاه اش را نگه دارد.

3 اسفند 1400

پیام اشرف غنی و حضور طالبان در کاخ ریاست جمهوری

اشرف غنی پس از خروج از افغانستان در پیامی که در فیس بوک منتشر کرد، گفت که امروز با یک انتخاب سخت روبرو شد که یا باید در مقابل طالبانی که می خواستند وارد قصر شوند قرار گیرد یا باید کشور را ترک می کرد.

27 مرداد 1400

خاموشی دولت در روزهای بی برقی

هوا به قدری گرم است، کرونا به قدری دارد فشار می آورد و بی برقی به اندازه ای ما را لای منگنه گذاشته که جایی نزدیکی های سرحد جنون، عذرخواهی سخنگوی صنعت برق کشور نه برایمان لذتی داشت و نه به دل مان نشست. مصطفی رجبی مشهدی گفت عذرخواهی می کنم و منظورش دلجویی...

17 مرداد 1400

السالوادور نه تنها معامله با بیت کوین را قانونی خاطرنشان کرد؛ بلکه دنبال استخراج بیت کوین با انرژی آتش فشان هاست

السالوادور اولین کشور در دنیا است که یک رمزارز را پول رایج کشور شناخته و معامله با آن را آزاد و قانونی دانسته است.

10 تیر 1400

18 هزار قانون دست وپا گیر علیه فراوری

در مدت نزدیک به 113 سال قانون گذاری در ایران حدود 13 هزار قانون در بخش های مختلف تصویب شده است. اگرچه این قوانین در ابتدا با هدف تسهیل و جرم زدایی فضای حقوقی کشور خلق شده ، اما در ادامه و طی سال ها خود تبدیل به مانعی در حوزه های مختلف مالی، اجتماعی، فرهنگی...

5 اردیبهشت 1400

مجلس جریمه مشترکان پرمصرف آب را مشخص کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، جریمه مشترکان پرمصرف آب در شهرها را معین کردند.

30 اسفند 1399

استیضاح ترامپ به این زودی ها انجام می شود

ئیس مجلس نمایندگان آمریکا از استیضاح ترامپ به این زودی ها خبرداد.

1 اسفند 1399

بودجه سال 1400 سینما و تئاتر روی کاغذ چقدر است؟

لایحه بودجه سال آینده با افزایش حدود 100 میلیارد تومانی برای دو حوزه سینما و تئاتر (در مجموع) نسبت به سال گذشته تنظیم شده است.

6 بهمن 1399

شروع ثبت نام نمایشگاه مجازی کتاب جنوب کرمان از فردا

به گزارش خبرنگاران ، به نقل از موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، با توجه به شرایط اجتماعی کشور و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و نظر به عدم امکان برگزاری نمایشگاه های کتاب استانی به صورت فیزیکی، این موسسه ضمن هماهنگی با ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی...

3 بهمن 1399

پلمب 2 مرکز صاحب برند و مشهور در کرمان

خبرنگاران/کرمان دادستان عمومی و انقلاب کرمان از انجام 256 بازدید تخصصی توسط تیم امنیت غذایی ، بهداشتی و پیشگیری دادسرای مرکز استان طی سال جاری خبر داد و گفت: در بازدیدهای هفته گذشته تیم یاد شده، 28 واحد متخلف پلمب و 10 واحد غیر فعال شده و 17 مورد نیز تذکر کتبی...

24 آذر 1399

ابتلای 18 نماینده مجلس تونس به کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسکای نیوز، منابع تونسی از ابتلای شماری از نمایندگان مجلس این کشور به کرونا خبر دادند.

24 آبان 1399

خبر مهم رئیس سازمان بورس درباره عرضه اولیه شرکت ها

خبرنگاران : رئیس سازمان بورس با بیان اینکه درخواست های افزایش سرمایه شرکتها، 5 روزه پاسخ داده می شوند، گفت: با ایجاد شرایط فنی به دنبال این هستیم که هر روز هفته، شاهد عرضه های اولیه در بورس باشیم.

14 مهر 1399

جریان تحریف به دنبال کتمان قدرت دریافت ایران در عرصه های گوناگون است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جریانی با تحریف و وارونه نشان دادن بعضی مسائل به دنبال کتمان قدرت دریافت روزافزون جمهوری اسلامی ایران در عرصه های گوناگون است.

5 مهر 1399
تعداد: (27)