گلکسی S21 فن ادیشن به زودی One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 را دریافت می نماید

به گزارش وبلاگ تینتا، گلکسی S21 فن ادیشن که اوایل سال جاری و قبل از گوشی های سری گلکسی S22 رونمایی و راهی بازار شد به زودی به رابط کاربری One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 آپدیت خواهد شد.

گلکسی S21 فن ادیشن به زودی One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 را دریافت می نماید

گلکسی S21 فن ادیشن یکی از محبوب ترین گوشی های پرچم دار مالی سامسونگ به شمار میرود که قرار بود سال گذشته راهی بازار گردد اما بنا به دلایل مختلف این اتفاق به اوایل سال جاری موکول شد تا بدین ترتیب قبل از رونمایی از پرچم داران سری گلکسی S22، این گوشی را در بازار ببینیم.

گلکسی S22 با اندروید 12 راهی بازار شده و مشمول تازهترین سیاست سامسونگ در راستای پشتیبانی نرم افزاری و امنیتی هم می گردد. این یعنی شرکت کره ای به مدت چهار سال از آن پشتیبانی نرم افزاری خواهد نمود و تا یک سال بعد از این مدت هم به پشتیبانی امنیتی آن ادامه خواهد داد. بدین ترتیب گلکسی S21 فن ادبیشن با دریافت اندروید 16 به کار خود خاتمه خواهد داد.

سال جاری اما گلکسی S21 فن ادیشن قرار است نخستین آپدیت عمده خود را دریافت کند. یعنی One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 که نسخه بتای آن برای دارندگان گوشی های پرچم داری نظیر سری گلکسی S22 در دسترس نهاده شد اما دارندگان گلکسی S21 فن ادیشن نتوانستند آن را زودتر از نسخه رسمی و پایدار تجربه نمایند. اما اینطور که به نظر می رسد، سامسونگ میخواهد با عرضه زودهنگام این آپدیت برای گوشی یادشده، کاربران آن را راضی کند. البته برای دارندگان گوشی های سری گلکسی S22 از یک هفته پیش فرایند انتشار آپدیت اندروید 13 شروع شده است.

به گزارش وب سایت SamMobile، سامسونگ ظاهرا در حال حاضر در حال تست آپدیت یادشده برای گلکسی S21 فن ادیشن است چون بیلدهای آزمایشی اندروید 13 مخصوص این گوشی در سرورهای سامسونگ دیده شده اند. به صورت کلی انتظار می رود در ماه نوامبر یا نهایتا اواخر سال 2022، شاهد عرضه نسخه پایدار رابط کاربری One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 برای گلکسی S21 فن ادیشن باشیم.

البته سامسونگ رسما چیزی در رابطه با تاریخ عرضه این آپدیت نگفته و در نتیجه نمی توانیم بگوییم تاریخ داده شده قطعی است. از طرفی طبیعی هم هست که این شرکت قبل از عرضه آپدیت های پایدار، روی نسخه آزمایشی آن ها کار کند. این یعنی دیده شدن نسخه آزمایشی اندروید 13 مخصوص S21 فن ادیشن در سرورهای سامسونگ لزوما اطلاعات خاصی از بابت تاریخ عرضه به ما نمی دهد اما از آن جایی که این گوشی یکی از تازهترین نماینده های سامسونگ به شمار میرود، انتظار می رود خیلی زود هم به سیستم عامل تازه به روزرسانی گردد.

گلکسی S21 فن ادیشن با دریافت اندروید 13، سه آپدیت عمده دیگر را هم دریافت خواهد نمود. این گوشی با دو مدل پردازنده (اسنپدراگون 888 و اگزینوس 2100) در بازارهای مختلف در دسترس قرار گرفته است که توان پردازشی بالایی را برای لذت بردن از قابلیت هایی که قرار است در One UI 5.0 به گوشی های سامسونگ اضافه شوند ارائه می دهند.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی S21 فن ادیشن به زودی One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 را دریافت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S21 فن ادیشن به زودی One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 را دریافت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید