نرم افزار و اپلیکیشن

این خطرناک ترین خنک کننده پردازنده در جهان است!

زومیت نوشت: این خنک کننده مایعی بسیار خطرناک و اشتعال زا در لوله هایش دارد که استفاده از این خنک کننده ممکن است مشکلاتی جبران ناپذیر به وجود بیاورد.

10 مهر 1402

بهترین برنامه نمایش وای فای مخفی

اگر در پی وای فای های مخفی در اطراف خود هستید؛ احتمالا به یک بهترین برنامه نمایش وای فای مخفی احتیاج دارید. این نرم افزار می تواند روی ویندوز، اندروید، مک یا iOS نصب شود.

20 شهریور 1402

متفاوت ترین تلویزیون دنیا: ال جی استندبای می گو که در یک چمدان قرار گرفته است!

ال جی الکترونیکس محصولی به نام استندبای می گو (LG StanbyME GO) را معرفی نموده است. این در واقع یک نمایشگر لمسی 27 اینچی همراه با سامانه بلندگو چهار کاناله 20 وات است که در یک چمدان بسته بندی شده است. بر این اساس، کاربر می تواند سامانه تفریح خود را در هر جایی به همراه...

18 شهریور 1402

لپ تاپی مخصوص با آرم مرسدس بنز، عکس

زومیت نوشت: مرسدس بنز با همکاری MSI لپ تاپ جدیدی فراوری نموده اند که مشخصات سخت افزاری قدرتمند و ظاهر بسیار زیبایی دارد که همه اجزای آن به لوگوی بنز مزین شده است.

10 شهریور 1402

طول عمر هارد اکسترنال چقدر است؟

زمانی که می خواهید یک هارد اکسترنال تهیه کنید یا تازه یکی را خریده اید احتمالا به دوام آن زیاد فکر می کنید و اینکه طول عمر هارد اکسترنال چقدر است؟ در این مطلب به درون هارد اکسترنال نگاهی جزئی خواهیم داشت و عوامل اثرگذار بر طول عمر آن را کاملا دقیق می کاویم.

7 شهریور 1402

آنالیز گیمبال DJI Osmo Mobile 6؛ عالی و بی نقص اما برای آیفون!

در این مطلب قصد داریم به آنالیز گیمبال DJI Osmo Mobile 6 بپردازیم؛ محصولی که به جرئت می توان گفت تجربه فیلم برداری با گوشی را به کاری فوق العاده لذت بخش و به یادماندنی تبدیل خواهد نمود.

20 مرداد 1402

برداشت داغ: آیا دل تان برای صفحه لودینگ بازی ها تنگ نشده است؟

وقتی در حال نقد بازی های تازه هستم، همیشه حواسم به مواقعی است که حس نوستالژی در حال اثر گذاشتن روی دیدگاهم به بازی است. دقت کنید که گفتم صرفاً حواسم است؛ نگفتم که جلوی اتفاق افتادنش را می گیرم. مثلاً وقتی داشتم بازسازی رزیدنت اویل 4 را بازی می کردم، نوستالژی...

2 مرداد 1402

سارق اتمی محصولات اپل را تهدید می نماید ، نگران کننده برای ارزهای دیجیتال

کارشناسان امنیت سایبری به طور ویژه از نوعی بدافزار نگران کننده به نام اتمیک استیلر (Atomic Stealer) نام برده اند که محصولات اپل را هدف قرار می دهد.

2 مرداد 1402

برترین دکتر متخصص گوارش و معده اهواز کدام بیماری ها را درمان می نماید؟

متخصصین گوارش که در کبد و معده (کبدشناسی) تخصص دارند، برای تشخیص، مدیریت و درمان طیف وسیعی از شرایط مربوط به سیستم گوارش، کبد و پانکراس آموزش دیده اند. بعضی از بیماری ها و شرایطی که برترین متخصص گوارش و کبد اهواز ممکن است درمان کند عبارتند از:

13 تیر 1402

زنجیره هک اطلاعات با ابزار MOVEit به کارمندان فرودگاه دوبلین رسید

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، DAA تایید نموده در نتیجه یک حمله سایبری به Aon (یک تهیه کننده سرویس طرف ثالث) اطلاعات مربوط به حقوق و مزایای کارمندان درمعرض خطر قرار گرفته است. این شرکت ایرلندی یکی از موسسات متعدد در سراسر دنیا است که ماه گذشته با سواستفاده...

11 تیر 1402

10 دوربین چاپ سریع برتر فوجی فیلم؛ لذت عکاسی با چاپ عکس

دوربین های عکاسی چاپ سریع به لطف داشتن فیلم های آماده، قادرند تا در کوتاه ترین زمان ممکن عکس های ثبت شده را به چاپ برسانند و از این نظر در میان کاربران از محبوبیت بسیار خوبی برخوردارند. این دسته از دوربین های عکاسی، حس نوستالژی خاصی را القا می کنند و علاقه...

23 خرداد 1402

با سفر کارت علی بابا سازمانتان را خاص جلوه دهید

نظرتان درباره فراهم کردن هدیه سازمانی و اعطای آن به مشتریان و همکارانتان چیست؟ آیا شما هم فکر می کنید درنظرگرفتن بودجه برای خرید هدایای سازمانی کاری بی فایده است؟ دراین صورت باید به شما هشدار دهیم که درحال ارتکاب خطای بزرگی هستید!

29 اسفند 1401

سامسونگ رویای اپل را محقق خواهد نمود!

زومیت نوشت: یکی از مدیران سامسونگ می گوید این شرکت مشغول کار روی نقشه راه جدیدی برای فراوری دستگاه های واقعیت ترکیبی است.

10 اسفند 1401

چت جی پی تی نقطه عطف دنیای هوش مصنوعی یا تبلیغات تازه آمریکا!

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی جی تی ان، ترس عمومی از هوش مصنوعی هرگز به مقدار امروز فراگیر و جدی نبوده و علت این مساله مشخص شدن تدریجی توانمندی این فناوری است.

24 بهمن 1401

180 میلیون تومان برای یک خودرو برقی؛ وولینگ مینی رکورد فروش دنیا را شکست

وولینگ مینی خودرو مشترک جنرال موتورز و سایک موتور چین است. این خودرو برقی کوچک پیروز شده است تا رکوردهای فروش را جابجا کند.

22 بهمن 1401

معمای تغییر سن ستارگان هالیوود

شخصیت های فیلم ها و سریال ها در محدودیت زمان و فضا زندگی می نمایند. وقتی صحنه ای از دوران کودکی قهرمان نشان داده می گردد، کارگردان اغلب کودکی شبیه به او را انتخاب می نماید تا نقش او را بازی کند؛ اما اگر یک شخصیت مسن تر باید در سنین جوانی اش بازی کند، آن...

14 بهمن 1401

تربیولنت بلژیک: برق پاک، ارزان و البته آسان!

شرکت تربیولنت مدعی است با استفاده از این فناوری، ساکنان منطقه ها دور افتاده هم می توانند انرژی پاک را از رودخانه ها و کانال های آب برداشت کنند...

12 بهمن 1401

گوگل و انویدیا نگران معامله اکتیویژن بلیزارد و مایکروسافت هستند

به نظر می رسد که مایکروسافت بار دیگر با موج جدیدی از نگرانی ها در رابطه با قرارداد خرید اکتیویژن بلیزارد روبرو است. هرچند این بار، این نگرانی ها از سوی گوگل و انویدیا، دو کمپانی فناوری بزرگ و تأثیرگذار در جهان، ارائه شده اند.

6 بهمن 1401

آنالیز SSD ای دیتا مدل SU650؛ مالی و بسیار کارآمد

SSD ای دیتا مدل SU650 ظرفیت 120 گیگابایت، توانسته با ارائه قابلیت های بسیار خوب و داشتن قیمتی مناسب نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند و به یکی از پرفروش ترین SSDهای فروشگاه خبرنگاران تبدیل گردد. در این مقاله قصد داریم به نقد و آنالیز این درایو حالت جامد محبوب...

22 دی 1401

چطور گوشی و تبلت را با کابل USB به تلویزیون وصل کنیم؟

با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی و عرضه تلویزیون های با نمایشگر بسیار بزرگ به بازار، بیشتر کاربران دوست دارند تا گوشی یا تبلت خود را به این تلویزیون ها متصل نموده و از تماشای فیلم، فوتبال و حتی بازی کردن در یک صفحه نمایش بزرگ لذت ببرند. اما باید بدانید...

19 دی 1401
تعداد: (60)