متفاوت ترین تلویزیون دنیا: ال جی استندبای می گو که در یک چمدان قرار گرفته است!

به گزارش وبلاگ تینتا، ال جی الکترونیکس محصولی به نام استندبای می گو (LG StanbyME GO) را معرفی نموده است. این در واقع یک نمایشگر لمسی 27 اینچی همراه با سامانه بلندگو چهار کاناله 20 وات است که در یک چمدان بسته بندی شده است. بر این اساس، کاربر می تواند سامانه تفریح خود را در هر جایی به همراه داشته باشد.

متفاوت ترین تلویزیون دنیا: ال جی استندبای می گو که در یک چمدان قرار گرفته است!

از ال جی استندبای می گو می توان برای موارد مختلف از جمله استریم فیلم، پخش موسیقی، و انجام بازی های رومیزی و احتیاجمند به نمایشگر لمسی استفاده کرد.

از آنجایی که درون یک چمدان باریک بسته بندی شده است، ال جی استندبای می گو را می توانید در فضا های کوچک جای دهید که حمل آن را به هر جایی تسهیل می نماید. این دستگاه به یک باتری داخلی نیز مجهز است که امکان سه ساعت استفاده بدون اتصال به منبع برق بیرونی را فراهم می نماید.

ال جی به تازگی از سامانه تفریح استندبای می گو در نمایشگاه ایفا 2023 در برلین رونمایی کرد، جایی که خودور الکتریکی ب ام و ویژن نویه کلاسه در کنار فناوری های تازه دیگر معرفی شدند.

ال جی استندبای می گو؛ سامانه تفریح قابل حمل مجهز به نمایشگر لمسی قابل چرخش

استندبای می گو بر اساس دستگاه استندبای می شکل گرفته و ال جی با جای دادن یک نمایشگر لمسی در یک چمدان، آن را به سطح تازهی ارتقا داده است. این چمدان دارای بدنه ای ضد ضربه است و محل نگهداری برای کنترل از راه دور و کابل برق دستگاه درون آن تعبیه شده است.

ال جی استندبای می گو از طیف وسیعی از کاربرد ها و ترجیحات شخصی پشتیبانی می نماید، زیرا کاربران با توجه به زاویه دید مورد نظر خود می توانند نمایشگر دستگاه را کج نمایند، آن را 90 درجه از حالت افقی به عمودی و پشت بچرخانند، ارتفاع آن را تا 18 سانتیمنر تنظیم نمایند یا آن را در حالت میز (Table mode) قرار دهند.

نمایشگر ال جی استندبای می گو در حالت میز در قسمت پایین قاب قرار می گیرد تا به کاربران اجازه دهد بازی های دیجیتالی رومیزی مانند شطرنج را انجام دهند، یا آن را به یک دستگاه پخش صفحه مجازی تبدیل نمایند.

زمانی که به عنوان یک دستگاه پخش موسیقی استفاده می گردد، بلندگو های داخلی استندبای می گو به طور اتوماتیک خروجی صدا را در جلوی نمایشگر بهینه می نمایند و آن را با پشتیبانی از فناوری های پیشرفته صوتی و تصویری دالبی ویژن و دالبی اتمس تقویت می نماید.

پشتیبانی از فرمان های صوتی

ال جی استندبای می گو از یک ویژگی اتوماتیک روشن/خاموش برخوردار است که هنگام باز شدن دستگاه فعال شده و پس از بسته شدن قاب چمدان غیرفعال می گردد. ال جی مدعی است که استندبای می گو دستگاه بادوامی است و 11 آزمایش را بر اساس استاندارد های نظامی آمریکا پشت سر گذاشته است. نتایج نشان می دهد که این دستگاه می تواند فشار کم، دمای پایین، گرد و غبار، و اسپری نمک را تحمل کند، در شرایطی که محافظت در برابر شوک، لرزش و افتادن تصادفی را نیز ارائه می نماید.

ال جی اسندبای می گو به پلتفرم تلویزیون هوشمند وب او اس (Web OS) ال جی مجهز است که امکان اتصال به دستگاه های اندرویدی و آی او اس را برای کاربران فراهم می نماید. بعلاوه، این دستگاه دارای فناوری تشخیص گفتار برای انجام وظایفی مانند باز کردن اپلیکیشن، کنترل صدا و جستجوی محتوا بی احتیاج از دست است.

منبع: فرارو

به "متفاوت ترین تلویزیون دنیا: ال جی استندبای می گو که در یک چمدان قرار گرفته است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متفاوت ترین تلویزیون دنیا: ال جی استندبای می گو که در یک چمدان قرار گرفته است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید