بازی رایانه ای و کنسول بازی

برداشت داغ: آیا دل تان برای صفحه لودینگ بازی ها تنگ نشده است؟

وقتی در حال نقد بازی های تازه هستم، همیشه حواسم به مواقعی است که حس نوستالژی در حال اثر گذاشتن روی دیدگاهم به بازی است. دقت کنید که گفتم صرفاً حواسم است؛ نگفتم که جلوی اتفاق افتادنش را می گیرم. مثلاً وقتی داشتم بازسازی رزیدنت اویل 4 را بازی می کردم، نوستالژی...

2 مرداد 1402

گوگل و انویدیا نگران معامله اکتیویژن بلیزارد و مایکروسافت هستند

به نظر می رسد که مایکروسافت بار دیگر با موج جدیدی از نگرانی ها در رابطه با قرارداد خرید اکتیویژن بلیزارد روبرو است. هرچند این بار، این نگرانی ها از سوی گوگل و انویدیا، دو کمپانی فناوری بزرگ و تأثیرگذار در جهان، ارائه شده اند.

6 بهمن 1401

عکس ، پای بازی ها به داخل خودروهای bmw کشیده شد!

ب ام و به لطف همکاری با برند نرم افزاری AirConsole از سال 2023 بازی های ویدیویی را به صفحه نمایش داشبورد خود اضافه خواهد نمود.

24 مهر 1401

تریلر نو Ghostwire: Tokyo شخصیت های بازی را نشان می دهد

چند ماه پیش به صورت رسمی اعلام شد که عرضه بازی گوست وایر: توکیو (Ghostwire: Tokyo) تا سال 2022 میلادی عقب افتاده است. پس از آن تاریخ، نمایش جدیدی را از این اثر مشاهده نکردیم تا بالاخره دیشب در جریان رویداد پلی استیشن نمایش تازه ای از بازی نشان داده شد و تاریخ عرضه...

23 شهریور 1400

شبکه های اجتماعی چگونه شما را تنهاتر و افسرده تر می کنند؟

امروز در فیس بوک مطالب دوستان خود را مطالعه کرده اید؟ عکس های حیوان خانگی خود را در اینستاگرام پست کرده اید؟ اعلان های شبکه های اجتماعی خود را چک کرده اید؟ یا شاید هم یک لینک توییتر شما را به اینجا آورده باشد.

6 شهریور 1400

از پلی استیشن 1 تا پلی استیشن 5؛ مقایسه بازی هایی که با کنسول عرضه شدند

اکنون که کنسول پلی استیشن 5 در سراسر جهان عرضه شده، فرصت بسیار خوبی به وجود آمده تا به مقایسه بازی های زمان عرضه کنسول پلی استیشن 5 با دیگر کنسول های خانگی پلی استیشن بپردازیم و ببینیم که پلی استیشن 5 در این مقایسه در چه جایگاهی قرار می گیرد.

3 دی 1399