خودرو

شکت چیست و چگونه می توانیم استایل شیکی با آن داشته باشیم؟

آیا می خواهید استایل شیکی داشته باشید؟ نظرتان درباره پوشیدن شکت چیست؟ در این مطلب به آنالیز شیک ترین استایل هایی که می توانید با شکت که یکی از لباس های مخصوص فصل پاییز و زمستان است ایجاد کنید می پردازیم.

19 مهر 1402

معرفی انواع دستگاه چاپ و کاربردهای آن ها

خبرنگاران ؛ تجهیزات و دستگاه های چاپ از گذشته تا به امروز همگام با رشد و توسعه علم پیشرفت فزاینده ای داشته اند. به گونه ای که امروز در صنعت چاپ از پیشرفته ترین و به روزترین دستگاه های چاپ استفاده می گردد. دستگاه های چاپ به تنهایی تاثیر بالقوه ای در روند...

21 شهریور 1402

قیمت محصولات ایران خودرو امروز دوشنبه 13 شهریور 1402

خبرنگاران- پژو 207 اتوماتیک سقف شیشه ای که جزو گران ترین خودرو های داخلی است، امروز دوشنبه 13 شهریور بیشترین کاهش قیمت را بین محصولات ایرانخودرو تجربه می نماید.

13 شهریور 1402

لپ تاپی مخصوص با آرم مرسدس بنز، عکس

زومیت نوشت: مرسدس بنز با همکاری MSI لپ تاپ جدیدی فراوری نموده اند که مشخصات سخت افزاری قدرتمند و ظاهر بسیار زیبایی دارد که همه اجزای آن به لوگوی بنز مزین شده است.

10 شهریور 1402

طول عمر هارد اکسترنال چقدر است؟

زمانی که می خواهید یک هارد اکسترنال تهیه کنید یا تازه یکی را خریده اید احتمالا به دوام آن زیاد فکر می کنید و اینکه طول عمر هارد اکسترنال چقدر است؟ در این مطلب به درون هارد اکسترنال نگاهی جزئی خواهیم داشت و عوامل اثرگذار بر طول عمر آن را کاملا دقیق می کاویم.

7 شهریور 1402

تست ایمنی خودروهای شاسی بلند در کارخانه ولوو

خودروی شاسی بلند XC90 ولوو به عنوان یکی از محبوب ترین خودروهای این برند در کارخانه تورس لندا در گوتنبرگ سوئد و با استفاده از برترین و مدرن ترین فناوری ها فراوری می شوند.

23 مرداد 1402

هیولایی به نام رنجر 1500 ، با عضله فولادی پولاریس آشنا شوید

پولاریس عضله فولادی را به رنجر ایکس دی 1500 اضافه می نماید و قدرت و توانایی و دوام بیشتری ارائه می نماید و زمان و هزینه تعمیر و نگهداری را کاهش می دهد.

13 مرداد 1402

خریداران پراید سایپا ضرر کردند!

قیمت پراید طی هفته های گذشته ریزشی شده است. بر اساس قیمت روز محصولات سایپا قیمت پراید هاچبک مدل 111 SE امروز به 325 میلیون تومان رسیده است.

8 مرداد 1402

برداشت داغ: آیا دل تان برای صفحه لودینگ بازی ها تنگ نشده است؟

وقتی در حال نقد بازی های تازه هستم، همیشه حواسم به مواقعی است که حس نوستالژی در حال اثر گذاشتن روی دیدگاهم به بازی است. دقت کنید که گفتم صرفاً حواسم است؛ نگفتم که جلوی اتفاق افتادنش را می گیرم. مثلاً وقتی داشتم بازسازی رزیدنت اویل 4 را بازی می کردم، نوستالژی...

2 مرداد 1402

اتصال اینترنت به دوربین کنترل سرعت برای حفاظت از یوز آسیایی!

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از برقراری اینترنت پهن باند سیار برای نصب 8 عدد دوربین سرعت سنج در 50 کیلومتری جاده ترانزیتی عباس آباد جهت حفاظت از یوزپلنگ آسیایی اطلاع داد.

27 تیر 1402

خبر مهمی که یحیی به هواداران پرسپولیس داد

لحظاتی پس از آنکه خبرنگاران میدانی حوزه پرسپولیس با ترک بیمارستان علیرضا بیرانوند و انتها پوشش خبری عمل جراحی او، راهی میدان پیروزان و خیابان باشگاه پرسپولیس شدند تا تحولات احتمالی در این باشگاه را پوشش بدهند، ناگهان با خروج یحیی گل محمدی از ساختمان...

3 تیر 1402

کپی برداری رنو از پژو، عکس

گجت نیوز نوشت: رنو از شاسی بلند رافال مدل 2024 رونمایی کرد. اس یو وی Rafale دارای طراحی کوپه مجذوب کننده، پیشرانه 300 اسب بخاری و سیستم فرمان پذیری چرخ عقب است.

30 خرداد 1402

در یک نگاه با اسنوا و دوو بیشتر آشنا شوید

شما کاربران می توانید با مطالعه این مقاله، در یک نگاه با اسنوا و دوو بیشتر آشنا شوید. اگر یکبار برای تهیه لوازم خانگی به بازار بروید، حتما نام برندهای مختلفی را مشاهده خواهید کرد. در این میان ممکن است برندهای دوو و اسنوا به عنوان قدیمی های بازار بیشتر...

27 خرداد 1402

نتایج نوبت دهی خودروها به تاخیر افتاد ، زمان برداشت وجه اعلام شد

با توجه به تاخیر پیش آمده برای بار دوم در اعلام نتایج قرعه کشی نوبت دهی خودروهای مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، در نهایت اعلام شد که نتایج تا انتها امشب (چهارشنبه شب) بر روی سایت سامانه بارگذاری خواهد شد؛ بر این اساس وجه مسدودی متقاضیان از صبح فردا قابل...

27 خرداد 1402

زوج جوان مریوانی که ناجی پرنده ها و حیوانات شدند

گاهی وقت ها برای انجام کارهای خوب و ماندگار نیازی به هزینه زیاد نیست. نیت های کوچک و دلگرم کننده تاثیر بیشتری روی زندگی افراد دارد. در اطراف ما افراد زیادی هستند که جهان را به شکل دیگری می بینند و برای بهتر شدن آن از هیچ تلاشی دست نمی کشند.

22 خرداد 1402

نان های صنعتی و فانتزی چقدر گران شد؟ ، جدول قیمت انواع نان در سوپرمارکت های تهران

اگر این روزها برای خرید نان بسته بندی و فانتزی به مغازه ها مراجعه کنید حتما متوجه افزایش قیمت ها می شوید؛ افزایشی که رئیس اتحادیه تولیدکنندگان نان های فانتزی آن را نسبت به سال گذشته بین 20 تا 25 درصد عنوان می نماید.

16 اردیبهشت 1402

اطلاعات کامل درباره سفرهای طبیعت گردی

سفرهای طبیعت گردی و هر آنچه که راجع به آن باید بدانیدهنگامی که از محدوده محیط زندگی خود خارج شده و وارد محیطی غیر از محیط شهری و روستایی می شوید، در واقع طبیعت گردی خود را آغاز نموده اید. زندگی پر مشغله دنیای امروز انسان های بیشتری را به درون طبیعت می کشاند...

13 اردیبهشت 1402

قربانیان رو به افزایش هوش مصنوعی، سپردن 7800 شغل شرکت IBM به ماشین

دیجیاتو نوشت: شرکت IBM می خواهد استخدام های نو را کاهش دهد یا متوقف کند، چرا که انتظار دارد در 5 سال آینده حدود 7800 شغل در این شرکت با هوش مصنوعی جایگزین گردد. پیش بینی می گردد که بیشترین تأثیر در بخش منابع انسانی و بخش هایی رخ دهد که با مشتری سروکار ندارند.

12 اردیبهشت 1402

تصاویر ، درخشش خیره کننده مرسدس های مایباخ EQS با مانوفاکتور

کمپانی مانوفاکتور حالت استاندارد دو نسخه از مرسدس های محبوب مایباخ ای کیو اس را تغییر می دهد و به طور منحصر به فردی مطابق با سلیقه فردی شخصی سازی و سفارشی می نماید.

8 اردیبهشت 1402

سورپرایز کره ای در چین، یک هیوندای قدرتمند نو وارد میدان شد

پس از معرفی نسخه معمولی النترا 2024، نوبت به معرفی نسخه قدرتمند N لاین رسیده است. ادوات اسپرت به همراه نشان های N لاین در این خودرو دیده می گردد.

4 اردیبهشت 1402
تعداد: (181)