هیولایی به نام رنجر 1500 ، با عضله فولادی پولاریس آشنا شوید

به گزارش وبلاگ تینتا، پولاریس عضله فولادی را به رنجر ایکس دی 1500 اضافه می نماید و قدرت و توانایی و دوام بیشتری ارائه می نماید و زمان و هزینه تعمیر و نگهداری را کاهش می دهد.

هیولایی به نام رنجر 1500 ، با عضله فولادی پولاریس آشنا شوید

به گزارش وبلاگ تینتا و به نقل از نیواطلس، مدیران و طراحان پولاریس پس از صحبت با گروهی متمرکز از کشاورزان، مزرعه داران و شکارچیان آفتاب خورده، خود را در اعماق کارخانه حبس نموده و رنجری طراحی کردند که برای انجام سخت ترین کارها در طول روزهای متمادی ساخنه شذده بود. رنجر ایکس دی 1500 کاملا نو از ساختار فولادی ساخته شده تا خواسته های پرمشتریان خود را برآورده کند و نسبت به هر رنجر دیگری قدرت، توانایی بیشتر و دوام بیشتری ارائه می دهد.

اگر در پی تفریح گذر سریع و پیچ و تاب و حرکات سریع و پرتاب از فراز تپه های شنی با این رنجر هستید، اشتباه می کنید. پولاریس آر زد آر خودروی مخصوص تپه نوردی است. رنجر در مقایسه با این خودرو شبیه نوعی اسب کاری کندتر و ثابت تر است. اما پولاریس با نوترین مدل خود در پی دوبرابر کردن همه تواناهایی است که پیشتر در رنجر وجود داشت، در واقع هدف، تبدیل این خودرو به یک برند پیشرو در بازار است. در عین حال رنجر بعضی از احتیاجهای مبرم خریداران را رفع می نماید.

کار پولاریس حول قوای محرکه آغاز می گردد که اولین موتور 1500 سی سی سه سیلندر را با نیروی محرکه انتقال نو Steeldrive با قدرت 110 اسب بخار و گشتاور 105 پوند بر فوت (142 نیوتن متر) جفت نموده است. این جفت شدن به ایکس دی یک ظرفیت جعبه بار 680 کیلوگرمی با 50 درصد حجم بیشتر برای حمل کنده ها، یونجه، خوراک یا هر چیز دیگری که احتیاج به جابجایی دارد، می دهد. ظرفیت بکسل 1588 کیلوگرمی نیز نشان دهنده افزایش 40 درصدی نسبت به ظرفیت 1134 کیلوگرمی در رنجر ایکس پی 1000 نسل فعلی است.

گیربکس استیل درایو یک ویژگی برجسته است که از یک تسمه تمام فولادی به جای تسمه لاستیکی معمولی استفاده می نماید. پولاریس تسمه را با سیستم خنک کننده مایع همراه نموده است و نوید حداکثر دوام و طول عمر را با نگهداری کمتر می دهد. پولاریس اعلام نموده است: این طراحی، باعث تعویض نرم و دقیق دنده ها و صدای کمتری در زمان تعویض دنده ها می گردد. این تسمه بعلاوه در یاری به صعود و فرود XD از تپه نقش ایفا می نماید و به کنترل خودرو در بیشتر سراشیبی ها یاری می نماید و از چرخش چهارچرخ به عقب در هنگام رها کردن پدال گاز و ترمز در هنگام صعود جلوگیری می نماید.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویر | عرضه نسخه ویژه مرسدس مک لارن | بدنه فیبر کربنی ؛ رنگ سبز مغز پسته ای

اصطلاح محکم مانند فولاد در خصوص شاسی فولادی نو یک تکه و با استحکام بالا نیز صدق می نماید، که پولاریس ادعا می نماید 160درصد استحکام پیچشی بیشتری دارد و باعث می گردد سواری نرم تر و آب بندی کابین بهتر گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "هیولایی به نام رنجر 1500 ، با عضله فولادی پولاریس آشنا شوید" امتیاز دهید

1 کاربر به "هیولایی به نام رنجر 1500 ، با عضله فولادی پولاریس آشنا شوید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیولایی به نام رنجر 1500 ، با عضله فولادی پولاریس آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید