موبایل، تبلت و گجت ها

سنگ نوشته محوطه امامزاده عبدالله گرگان به موزه باستان شناسی منتقل می گردد

ایلنا/ براساس آخرین گزارشهای منتشر شده، سنگ نوشته محوطه امامزاده عبدالله گرگان به موزه باستان شناسی منتقل می گردد.

24 مهر 1402

چرا چین خوردگی نمایشگر در گوشی های تاشو همچنان وجود دارد؟

روز به روز شرکت های بیشتری وارد بازار گوشی های تاشو می شوند و طبیعتا این گوشی ها نسل به نسل بهتر و مجذوب کننده تر می شوند. ولی با وجود تمام پیشرفت های به دست آمده در این حوزه، همچنین در نمایشگر گوشی های تاشو می توانیم چین خوردگی را ببینیم و احساس کنیم. در...

27 شهریور 1402

بهترین برنامه نمایش وای فای مخفی

اگر در پی وای فای های مخفی در اطراف خود هستید؛ احتمالا به یک بهترین برنامه نمایش وای فای مخفی احتیاج دارید. این نرم افزار می تواند روی ویندوز، اندروید، مک یا iOS نصب شود.

20 شهریور 1402

لپ تاپی مخصوص با آرم مرسدس بنز، عکس

زومیت نوشت: مرسدس بنز با همکاری MSI لپ تاپ جدیدی فراوری نموده اند که مشخصات سخت افزاری قدرتمند و ظاهر بسیار زیبایی دارد که همه اجزای آن به لوگوی بنز مزین شده است.

10 شهریور 1402

طول عمر هارد اکسترنال چقدر است؟

زمانی که می خواهید یک هارد اکسترنال تهیه کنید یا تازه یکی را خریده اید احتمالا به دوام آن زیاد فکر می کنید و اینکه طول عمر هارد اکسترنال چقدر است؟ در این مطلب به درون هارد اکسترنال نگاهی جزئی خواهیم داشت و عوامل اثرگذار بر طول عمر آن را کاملا دقیق می کاویم.

7 شهریور 1402

آنالیز گیمبال DJI Osmo Mobile 6؛ عالی و بی نقص اما برای آیفون!

در این مطلب قصد داریم به آنالیز گیمبال DJI Osmo Mobile 6 بپردازیم؛ محصولی که به جرئت می توان گفت تجربه فیلم برداری با گوشی را به کاری فوق العاده لذت بخش و به یادماندنی تبدیل خواهد نمود.

20 مرداد 1402

سارق اتمی محصولات اپل را تهدید می نماید ، نگران کننده برای ارزهای دیجیتال

کارشناسان امنیت سایبری به طور ویژه از نوعی بدافزار نگران کننده به نام اتمیک استیلر (Atomic Stealer) نام برده اند که محصولات اپل را هدف قرار می دهد.

2 مرداد 1402

راهکارهای افزایش سرعت اینترنت وای فای

همشهری آنلاین نوشت: اگر با مسائل سرعت وای فای روبرو هستید، ممکن است دستگاه های خاصی ازجمله ابزارک ها و گجت های موجود در خانه مقصر اصلی این قضیه باشند.

30 تیر 1402

اتصال اینترنت به دوربین کنترل سرعت برای حفاظت از یوز آسیایی!

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از برقراری اینترنت پهن باند سیار برای نصب 8 عدد دوربین سرعت سنج در 50 کیلومتری جاده ترانزیتی عباس آباد جهت حفاظت از یوزپلنگ آسیایی اطلاع داد.

27 تیر 1402

واکنش گوریل های باغ وحش به تصاویر ویدیویی

باغ وحش تورنتو در کانادا از بازدیدکنندگان خواست که به گوریل ها تصاویر ویدیویی نشان ندهند.

25 تیر 1402

جدیدترین تصاویر از پیشرفته ترین گوشی سامسونگ

سامسونگ اواخر ماه جاری میلادی از نسل بعدی گوشی های تاشوی خود رونمایی می نماید، اما حالا پیش از معرفی رسمی، شاهد افشای اولین تصاویر زنده گلکسی زد فولد 5 هستیم که لولای نو آن و بعلاوه چیدمان دوربین اصلی را به نمایش می گذارد.

13 تیر 1402

کپی برداری رنو از پژو، عکس

گجت نیوز نوشت: رنو از شاسی بلند رافال مدل 2024 رونمایی کرد. اس یو وی Rafale دارای طراحی کوپه مجذوب کننده، پیشرانه 300 اسب بخاری و سیستم فرمان پذیری چرخ عقب است.

30 خرداد 1402

برترین گوشی های شیائومی؛ راهنمای خرید برای تمام بودجه ها

خبرنگاران- مقرون به صرفه ترین گوشی شیائومی الان ردمی A1 پلاس است. سه میلیون و 100 هزار تومان فروخته می گردد و نباید انتظار زیادی از آن داشته باشیم. 32 گیگابایت حافظه موقت، دوربین هشت مگاپیکسل و تراشه نسبتا ضعیف 12 نانومتری تقریبا همه آن چیزی که ردمی A1 پلاس...

30 خرداد 1402

کشور ما مدل توسعه اینترنت خود را دارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به خبرنگاری در مورد اینکه آیا مدل توسعه اینترنت در ایران مدل چینی است، گفت: در چین کار ویژه ای صورت گرفته است و پلتفرمهای بومی خود را دارند...

26 خرداد 1402

یک گوشی خریداری کنید و اشتراک رایگان بگیرید!، عکس

در ماه آوریل، شیائومی از شیائومی 13 اولترا در چین رونمایی کرد. عرضه گوشی پرچمدار نهایی شیائومی در بازار جهانی نیز تایید شد. یک میکروسایت برای Xiaomi 13 Ultra برای مخاطبان جهانی اکنون فعال است. تایمر شمارش معکوس موجود بر روی آن تاریخ راه اندازی را تایید می نماید.

18 خرداد 1402

چرا به آیفون 15 پرو مکس فوق پرچمدار می گویند؟

تصویر منتشر شده به وسیله یک افشاگر نشان می دهد که آیفون 15 پرو مکس قرار است یک پرچمدار فوق العاده باشد.

19 اردیبهشت 1402

تاتوی انعطاف پذیر رصد قلب را ساده می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، این ابزار روشی نوین برای شناسایی و رصد بیماری های قلبی فراهم می نماید.

11 اردیبهشت 1402

دیگر هیچ لپ تاپی داغ نخواهد کرد!

گجت نیوز نوشت: شرکت Compal از یک کانسپت نو رونمایی نموده که باعث برطرف مشکل داغ شدن لپ تاپ و سهولت در تعویض قطعات آن خواهد شد.

10 اردیبهشت 1402

تاریخ رونمایی از تاشوی تازه هواوی، برخی از مشخصات فاش شد

هواوی گوشی هوشمند تاشو میت ایکس3 را در تاریخ 23 مارس (3 فروردین 1402) در چین در رویدادی که از ساعت 14:30 به وقت محلی (19 به وقت تهران) آغاز می شود، رونمایی خواهد کرد.

27 اسفند 1401

10 هدفون بی سیم پرفروش خبرنگاران که زیر 1 میلیون تومان قیمت دارند

این روزها محبوبیت هدفون های بی سیم به حدی رسیده که شرکت های مختلف فعال در حوزه فناوری، طرح ها و مدل ها متنوعی از این محصولات را فراوری و روانه بازار می نمایند. از لحاظ قیمتی نیز دست کاربران حسابی باز است، چراکه در رنج های قیمتی متفاوت، مدل های مختلفی با...

21 اسفند 1401
تعداد: (125)