نتایج نوبت دهی خودروها به تاخیر افتاد ، زمان برداشت وجه اعلام شد

به گزارش وبلاگ تینتا، با توجه به تاخیر پیش آمده برای بار دوم در اعلام نتایج قرعه کشی نوبت دهی خودروهای مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، در نهایت اعلام شد که نتایج تا انتها امشب (چهارشنبه شب) بر روی سایت سامانه بارگذاری خواهد شد؛ بر این اساس وجه مسدودی متقاضیان از صبح فردا قابل برداشت خواهد بود.

نتایج نوبت دهی خودروها به تاخیر افتاد ، زمان برداشت وجه اعلام شد

به گزارش وبلاگ تینتا، بر اساس زمانبندی تعریف شده، مقرر شده بود که از ساعت 14 امروز (چهارشنبه)، نتایج قرعه کشی نوبت دهی دومین مرحله از فروش یکپارچه خودروها معین گردد، اما به دلیل مسائل و اختلالات فنی سایت ابتدا به ساعت 16، سپس به ساعاتی دیگر موکول شد.

تا لحظه انتشار این گزارش، به دلیل مسائل و اختلالات فنی سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودروها، هنوز نتایج اعلام نشده است اما طبق آخرین اعلام مدیر سامانه یکپارچه خودروها، نتایج تا خاتمه امشب در سایت سامانه بارگذاری و در حساب کاربری افراد قابل مشاهده خواهد بود.

با توجه به اینکه پس از اعلام نتایج، وجه 100 میلیون تومانی مسدود شده در حساب های وکالتی قابل برداشت خواهد بود، در ابتدا قرار بود ساعت 14، این وجه قابل برداشت باشد، اکنون که هنوز نتایج معین نشده، امکان برداشت وجه ها از صبح فردا (پنجشنبه) ممکن خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "نتایج نوبت دهی خودروها به تاخیر افتاد ، زمان برداشت وجه اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج نوبت دهی خودروها به تاخیر افتاد ، زمان برداشت وجه اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید