طرز تهیه فرنچ تُست کلاسیک و تجربه صبحانه ای دلپذیر

به گزارش وبلاگ تینتا، صبحانه یکی از مجذوب نماینده ترین وعده های غذایی است که تاثر آن در طول روز احساس می گردد. اگرچه بعضی این وعده غذایی را جدی نمی گیرند، اما بیشتر مردم دوست دارند صبحانه ای مجذوب نماینده و متنوع را امتحان نمایند. فرنچ تست یکی از مورد پسندترین صبحانه های دنیاست که هم بزرگسالان و هم بچه ها به آن علاقه دارند. در ادامه مراحل تهیه یک فرنچ تست دلپذیر را مرور می کنیم.

طرز تهیه فرنچ تُست کلاسیک و تجربه صبحانه ای دلپذیر

مواد لازم:

نان تست: 6 تا 8 عدد

شیر: یک پیمانه

تخم مرغ: دو عدد

شکر قهوه ای یا سفید: 3 یا 4 قاشق غذاخوری

کره: 50 گرم

دارچین: 1/2 قاشق غذاخوری

وانیل: 1/4 قاشق چای خوری

طرز تهیه:

1. برای تهیه فرنچ تست، در ابتدای کار شکر را به همراه تخم مرغ ها درون یک کاسه مناسب می ریزیم، سپس با همزن دستی به خوبی هم می زنیم تا بافت تخم مرغ از لختگی خارج شده و ذرات شکر حل شوند.

2. حالا شیر را به همراه پودر دارچین و وانیل به کاسه اضافه نموده و به خوبی هم می زنیم تا مواد ترکیب شوند. در ادامه یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم، سپس کره را به تابه اضافه می کنیم.

3. در این مرحله اجازه می دهیم کره کاملا ذوب گردد، سپس نان تست ها را درون مخلوط تخم مرغ فرو برده و اجازه می دهیم نان تست ها کاملا آغشته شوند. نان را برگردانید تا طرف دیگر نان هم آغشته به ترکیب تخم مرغ و شیر گردد.

4. سپس نان های تست را در تابه ای که کره را گرم کردید قرار بدید تا سرخ گردد. وقتی یک طرف نان تست سرخ شد برگردانید و سمت دیگر نان را هم سرخ کنید و تست های سرخ شده را در ظرف مورد نظر قرار دهید.

می توانید برای تزئین روی فرنچ تست خود کمی پودر قند بپاشید و با عسل، سس کارامل، شکلات، خامه و هرچه دوست دارید میل کنید. پیشنهاد ما این است که از میوه های خرد شده در کنار فرنچ تست بهره ببرید. میوه هایی مثل توت فرنگی، موز، انجیر و شاتوت، علاوه بر زیبایی طعم فرنچ تست شما را دلپذیرتر می نمایند.

منبع: روزیاتو

منبع: فرارو

به "طرز تهیه فرنچ تُست کلاسیک و تجربه صبحانه ای دلپذیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه فرنچ تُست کلاسیک و تجربه صبحانه ای دلپذیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید