سرتیپ حاتمی: به دنبال ارتقای فناوری جنگنده های خود هستیم

به گزارش وبلاگ تینتا، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: با کوشش های متخصصین صنعت هوایی به محصولات بومی مانند جنگنده سبک کوثر و جنگنده آموزشی یاسین، انواع بالگردها و پهپادها دست یافته ایم و به دنبال ارتقای فناوری های آن هستیم.

سرتیپ حاتمی: به دنبال ارتقای فناوری جنگنده های خود هستیم

به گزارش وبلاگ تینتا به نقل از ایرنا، امیر سرتیپ حاتمی در حاشیه نمایشگاه بین المللی صنایع هوانوردی هند گفت: نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی نشان می دهد که کشور هند یک حرکت جدی و فناورانه ای در حوزه صنعت هوایی شروع نموده است و از توانمندی های خود و بخش خصوصی نیز در جهت پیشرفت های چشمگیر استفاده می نماید.

سرتیپ حاتمی توضیح داد: در صنعت هوایی علی رغم تحریم های ظالمانه نظام سلطه به دستاوردهای بسیار خوبی در ایران اسلامی رسیده ایم و طی سال های اخیر به محصولات بومی خوبی با کوشش جوانان برومند ایران اسلامی و متخصصین صنعت هوایی دست پیدا کردیم که از نمونه های آن جنگنده سبک کوثر و جنگنده پیشرفته آموزشی یاسین و انواع بالگردها و پهپاد هاست که به دنبال ارتقای فناوریهای آن هستیم.

وی اضافه کرد: افق و چشم انداز خوبی را در صنعت هوایی ایران اسلامی با همت و پشتکار متخصصین متعهد ایران اسلامی شاهد هستیم و امیدواریم با سرعت هرچه بیشتر به سمت تکنولوژی های پیشرفته حرکت کنیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به دعوت رسمی وزیر دفاع هند و به منظور شرکت در اجلاس وزاری دفاع کشورهای حاشیه اقیانوس هند روز سه شنبه به این کشور سفر نموده است.

منبع: جام جم آنلاین

به "سرتیپ حاتمی: به دنبال ارتقای فناوری جنگنده های خود هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرتیپ حاتمی: به دنبال ارتقای فناوری جنگنده های خود هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید