تئاتر

تغییر فصول آموزشی و دستورالعمل ارزیابی های بوم گردی

سمینار ملی آموزشی تجربی خانه های بوم گردی ایران، با حضور مریم جلالی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی، یاور عبیری رئیس جامعه بوم گردی ایران و رؤسای انجمن های بوم گردی ایران، زاهد شفیعی مدیرکل دفتر مطالعات، آموزش و برنامه ریزی گردشگری، یحیی نقی زاده محجوب...

12 شهریور 1402

پرویز پرستویی: آخرین کارم تئاتر خواهد بود

پرویز پرستویی در بخشی از این نشست در پاسخ به سوالاتی درباره سینما و تئاتر عنوان نمود: به زودی به صحنه تئاتر باز خواهم گشت. همیشه خود را بازیگر تئاتر می دانم و آخرین کارم تئاتر خواهد بود.

15 اردیبهشت 1402

راز های عجیب بهاره رهنما در یک مهمانی زنانه، نیوشا ضیغمی هم هست

بهاره رهنما از مردم درخواست کرد تا سفیر فیلم عطر آخر اردیبهشت باشند و گفت: امیدوارم مردم سفیر این فیلم باشند و مخاطبان را به سینمای هنروتجربه بیاورند. قصد داریم بخشی از فروش فیلم را به زنان خودسرپرست ایران تقدیم کنیم.

6 اردیبهشت 1402

سفر به تسالونیکی در یونان ، شش علت که باید به این شهر سفر کنید

شهر تسالونیکی یونان Thessaloniki به سرعت در حال تبدیل شدن به نو ترین مقصد گردشگری برای گردشگران مستقل در سال 2018 است. این شهر که دومین شهر بزرگ یونان به شمار میرود، دروازه ای به مقدونیه، شهر اسکندر مقدونی و استادش ارسطو به شمار می رود. دو دانشگاه مهم این شهر...

18 دی 1401

نبودن علی مصفا پروانه نمایش گرفت

پروانه نمایش فیلم های رگ های آبی، رویای کاغذی و نبودن صادر شد.

24 مهر 1401

183 پروژه گردشگری با حجم سرمایه گذاری 3177 میلیارد افتتاح شد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، 183 پروژه گردشگری با حجم سرمایه گذاری 3177 میلیارد افتتاح شد.

8 مهر 1401

جاهای دیدنی تاجیکستان ، خانه فرهنگ های باستانی

در این روزهای گرانی دلار و ارز، کسانی که برای برای سفرهای خارجی برنامه ریزی می کنند، دنبال مقاصد ارزان تر و در دسترس تری هستند. به همین دلیل، این روزها کشورهای همسایه ایران بیش از پیش طرفدار دارند. یکی از این کشورهای خیلی مجذوب کننده کشور تاجیکستان است...

13 مرداد 1401

از جشنواره های دیدنی مونته نگرو بیشتر بدانید

از جشنواره های دیدنی مونته نگرو می توان به جشنواره پایکوبی دریا، جشنواره سول جنوبی، جشنواره فیلم مونته نگرو و جشنواره دریاچه اشاره نمود که لذت سفر به این کشور اروپایی را دوچندان می نمایند.

30 اردیبهشت 1401

بهترین شهرهای ساحلی ترکیه برای سفر در تابستان کدامند؟

7٬200 کیلومتر نوار ساحلی، جای تعجب نیست که بیش از 45 میلیون نفر هر سال به ترکیه سفر می کنند.

27 فروردین 1401

برنامه همرفیق شبنم مقدمی حذف شد

در حالی که پنجشنبه 9 بهمن ماه قسمت هشتم برنامه همرفیق با حضور شبنم مقدمی بازیگر تئاتر و سینما پخش شد، اما ناگهان برنامه او از آرشیو پلتفرم نماوا حذف شده است.

16 اسفند 1399

بودجه سال 1400 سینما و تئاتر روی کاغذ چقدر است؟

لایحه بودجه سال آینده با افزایش حدود 100 میلیارد تومانی برای دو حوزه سینما و تئاتر (در مجموع) نسبت به سال گذشته تنظیم شده است.

6 بهمن 1399

چه محدودیت هایی در شهرهای قرمز، نارنجی و زرد اعمال می شود؟

با توجه با اینکه برخی شهرهای کشور از نظر شیوع کرونا تغییر شرایط دادند، محدودیت ها و مشاغل تعطیل در هر شرایط اعلام می شود.

9 دی 1399

صبرکن: از گریه پاک نیت گریه ام گرفت

مهوش صبرکن بازیگر سینما و تلویزیون، طی گفتگویی از تجریبات و خاطرات خود از بازی کنار همسر خود یعنی محمود پاک نیست گفت.

29 آذر 1399

برنده های برنامه های استعدادیابی تلویزیون، الآن چه کار می نمایند؟

روزنامه خراسان: چندین ماه بعد از سرانجام فصل اول برنامه پربیننده عصر جدید شنبه شب احسان علیخانی درباره روی صحنه آمد تا ستاره های دیگری به تلویزیون مان معرفی کند. افراد با استعداد مثل خواننده، نقاش، ورزشکار، تردست، هنرمند و ... که چندسال منتظر بودند خودشان...

9 شهریور 1399

اعلام اسامی نمایش های بخش آثار تئاتر ملل جشنواره فجر

اسامی نمایش های بخش آثار تئاتر ملل سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اعلام شد. شانزده نمایش از دوازده کشور جهان در بخش آثار تئاتر ملل، سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر روی صحنه می فرایند.

4 شهریور 1399

پژمان جمشیدی؛ زیر خاکی بازیگری؟

وب سایت عصر ایران - احسان محمدی: فاصلۀ دانشگاه ما با استادیوم شریعتی کرج نزدیک یک کیلومتر بود. اوایل دهه 80 سایپا تیم خوبی داشت. بهزاد غلامپور، عباس جمشیدیان، هادی عقیلی، فرهاد کوچک زاده، مهدی امیرآبادی، امیرحسین یوسفی، ابراهیم صادقی، حسین کاظمی، محمد...

30 مرداد 1399

6 کتابی که قطب الدین صادقی برای خواندن پیشنهاد می دهد

گروه فرهنگی خبرنگاران در تبادل نظر با هنرمندان مطرح، پیشنهادهای آن را جهت مطالعه کتاب و یا تماشای یک فیلم سینمایی جویا شده که در ادامه از نظرتان میگذرد.

5 خرداد 1399

تئاتر خلاقیت و قدرت بیان دانش آموزان را شکوفا می کند

عبدالرضا فولادوند در گفتگو با خبرنگاران بابیان اینکه برگزاری بیست و دومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با رویکرد بین المللی اتفاقی مبارک در همدان است، گفت: همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین و دارای مفاخر، علما و شخصیت های بزرگی است که هم وجه بین المللی...

15 فروردین 1399

آشنایی با کارنامه کاری بهترین بازیگر نقش اول زن فجر 38

امسال سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن به نازنین احمدی بازیگر ابربارانش گرفته اهدا شد و ما در این گزارش کارنامه کاری او رامرور می کنیم.

7 فروردین 1399