8 دوره آموزش تخصصی گردشگری در خراسان جنوبی برگزار گشت

به گزارش وبلاگ تینتا، معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تأمین منابع خراسان جنوبی گفت: هشت دوره آموزشی گردشگری، برای 380 نفر در سال 98 برگزار شد.

8 دوره آموزش تخصصی گردشگری در خراسان جنوبی برگزار گشت

به گزارش میراث اریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان جنوبی، مرتضی عربی اضافه کرد: دوره های آموزشی برگزارشده در حوزه گردشگری به منظور ارتقا و توسعه دانش و مهارت های ارائه دهندگان خدمات گردشگری استان بود.

او گفت: در سال 98 بیش از 70درصد شاغلان صنعت گردشگری استان، تحت آموزش های مختلف مربوط به صنعت گردشگری قرارگرفته اند.

معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تأمین منابع خراسان جنوبی ادامه داد: این دوره ها با عناوین آموزشی توانمندسازی مدیران و کارکنان تأسیسات گردشگری و راهنمایان گردشگری و بازآموزی بلدهای محلی برگزار گشت.

او گفت: در دنیای در حال تغییر کنونی آموزش و پژوهش به عنوان ضرورتی انکارناپذیر پذیرفته شده است و تغییرات سریع و عمیق علمی سبب شده است که نظریات، تکنیک ها و روش های جدیدی وارد عرصه گردشگری شود، لذا برای پیشرفت گردشگری استان باید روش ها و تکنیک های جدید را را آموخت و برخی از روش ها و سیستم های قدیمی را که کارایی ندارند، کنار گذاشت.

عربی ضمن بیان اینکه دانش و مهارت های ارائه دهندگان خدمات گردشگری باید با نیازهای جامعه، پیشرفت های علمی و تغییرات فناوری هماهنگی و انطباق لازم را داشته باشد، کفت: به همین دلیل در دوره های آموزشی برگزارشده سعی شد از اساتید باتجربه و خبره ملی، استانی و منتخب کشوری استفاده دشود.

او اظهار امیدواری کرد: برگزاری این دورهای آموزشی کمک شایانی به دانش افزایی مدیران و کارکنان تأسیسات گردشگری، راهنمایان و بلدان محلی و افزایش کیفیت ارائه خدمات تأسیسات گردشگری استان خواهد کرد.

منبع: میراث آریا

به "8 دوره آموزش تخصصی گردشگری در خراسان جنوبی برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 دوره آموزش تخصصی گردشگری در خراسان جنوبی برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید