کارنامه فعالیت های سال 1401 فرهنگستان هنر منتشر شد

به گزارش وبلاگ تینتا ، این فرهنگستان برای شفاف سازی و تحقق اهداف و وظایف اساسنامه ای خود و با در نظر گرفتن سایر اسناد سیاستی بالادستی، با بهره مندی از تجارب استادان و هنرمندان فرهیختة کشور، طرح ها و برنامه های گوناگونی را در شاخه های مختلف هنری در سال 1401تعریف و اجرا نموده است.

کارنامه فعالیت های سال 1401 فرهنگستان هنر منتشر شد

کارنامه فعالیت های فرهنگستان هنر در سال 1401در چهار فصل منتشر شد. فصل نخست این کارنامه به متن آفرینی اختصاص دارد که شامل: پیشنهادات و طرح های سیاست گذارانه، طرح های پژوهشی آماده انتشار، همایش ها و هم اندیشی ها و نشست های تخصصی و راهبردی است و فعالیت های کتابخانه و مرکز اسناد فرهنگستان هنر نیز در ذیل این بخش تشریح شده است.

فصل دوم با عنوان رویدادآفرینی است و شامل رویدادهای هنری است که علاوه بر خلق اثر در حوزه آفرینش و الگوسازی به معرفی هنرمندان پیش کسوت می پردازد و در این فصل می توانید با تمامی نمایشگاه ها ، کارگاه ها، بزرگداشت ها و گفت وگو با هنرمندان پیش کسوت در تمام حوزه های هنری که در سال 1401روی داده است، آشنا شوید.

انتشارات فرهنگستان هنر، به عنوان یکی از بزرگترین ناشران تخصصی پیشرو در حوزه نشر آثار نظری و نفیس هنری، از ابتدای فعالیت خود تا به امروز حدود 550عنوان کتاب و نشریه در شاخه ها و رشته های گوناگون هنری، به پیشگاه هنرپژوهان و علاقه مندان عرضه نموده است و تألیف، نشر و ترجمانی که در سال گذشته صورت گرفت، سومین فصل این کارنامه را تشکیل می دهد.

آخرین فصل کارنامه به گزارش هایی از آسیب شناسی آموزش هنر در ایران در دو سطح آموزش پایه و عالی، گزارش پایش آموزش عالی هنر در ایران(ویراست نخست)، تأملی بر اهمیت نظام استاد-شاگردی در آموزش هنرها و پیشنهادات فرهنگستان هنر برای اصلاح آئین نامه ارتقاء اعضای هیئت علمی گروه هنر اختصاص دارد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "کارنامه فعالیت های سال 1401 فرهنگستان هنر منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارنامه فعالیت های سال 1401 فرهنگستان هنر منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید