هر آن چه که باید در خصوص لیزر موهای زائد بدانید

به گزارش وبلاگ تینتا، یکی از مسائل بسیاری از افراد داشتن موهای زائد است. لیزر یکی از روش هایی است که امروزه بسیار رایج شده است و پیرامون آن سؤالات بسیاری می گردد.

هر آن چه که باید در خصوص لیزر موهای زائد بدانید

مزایای لیزر موهای زائد دارد باعث شده است افراد از آن استفاده نموده و شیوه های سنتی مانند اپلاسیون و … را کنار بگذارند. حالا ما در این مطلب از مجله اینترنتی وبلاگ تینتا یک شرح کلی پیرامون استفاده از لیزر موهای زائد به شما می دهیم تا با خیال راحت تصمیم به لیزر بگیرید.

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یک روش پایدار برای کاهش و حذف موهای زائد است. این روش با استفاده از نور قوی لیزر به ریشه موها نفوذ نموده و آنها را از بین می برد.

مزایای لیزر موهای زائد

  • کاهش رشد مو: با تکرار جلسات لیزر، موهای شما رشد کمتری خواهند داشت و تعداد آنها کاهش می یابد. این به معنای احتیاج کمتر به اصلاح موها و مداومت بیشتر بین جلسات است.
  • از مزایای لیزر موهای زائد می توان به بدون درد و آسیب بودن آن اشاره نمود: این روش در مقایسه با روش های دیگر ازبین بردن مو مانند ریشه کردن یا واکس، لیزر موهای زائد بدون درد و آسیب به پوست انجام می گردد.
  • پوست صاف و نرم یکی از مزایای لیزر موهای زائد است: با کاهش موهای زائد، پوست شما صاف و نرم تر خواهد شد و ظاهر آن بهبود می یابد.
  • طولانی مدت بودن نتایج: باتوجه به کاهش رشد موها، نتایج لیزر موهای زائد به طور طولانی دوام خواهند داشت و شما احتیاج کمتری به تکرار جلسات خواهید داشت. بنابراین نتیجه موثر آن از مزایای لیزر موهای زائد است.
  • اثربخش برای منطقه ها مختلف: لیزر موهای زائد برای انواع پوست و منطقه ها مختلف بدن مانند صورت، بیکینی و بینی مناسب است.

قبل از تصمیم به لیزر موهای زائد، توصیه می گردد با یک پزشک متخصص پوست و زیبایی مشورت کنید تا برترین روش برای شما معین گردد و نکاتی در خصوص مراقبت های قبل و بعد از جلسات لیزر به شما اعطا گردد. بعلاوه، در نظر داشته باشید که لیزر موهای زائد ممکن است بعضی عوارض و محدودیت ها داشته باشد، بنابراین مهم است که از یک پزشک مجرب و متخصص در این زمینه مشورت بگیرید.

مراقبت های قبل از لیزر

  • اجتناب از آفتاب سوختگی: قبل از جلسات لیزر، از آفتاب و سولاریوم خودداری کنید و ازکرم ضدآفتاب با SPF مناسب بهره ببرید.
  • اجتناب از اپیلاسیون و وکس: قبل از جلسات لیزر، از روش هایی مانند اپیلاسیون یا وکس استفاده نکنید که موهای ریشه دار را از بین می برند. این کار باعث کاهش اثربخشی لیزر می گردد.
  • تمیزکردن پوست: قبل از جلسات لیزر، پوست را به طور کامل تمیز و خالی از هرگونه لوازم آرایشی، روغن و کرم مرطوب کننده کنید.
  • مراقبت پس از جلسات: پس از جلسات لیزر، پوست خود را با آب خنک شستشو دهید و از استفاده از محصولات مرطوب کننده پس از آن لذت ببرید.
  • توصیه پزشک: در خصوص تعداد و فاصله جلسات لیزر، نوع دستگاه لیزر و سایر مراقبت های لازم، به توصیه پزشک متخصص پوست و زیبایی عمل کنید.
پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب این 5 لباس را هر خانمی باید داشته باشد را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "هر آن چه که باید در خصوص لیزر موهای زائد بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آن چه که باید در خصوص لیزر موهای زائد بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید