میزبانی متفاوت آسایشگاه کهریزک از خیرین عید قربان

به گزارش وبلاگ تینتا، موسسه خیریه کهریزک با توجه به شیوع بیماری کرونا، از نیکوکاران دعوت می کند تا از طریق مجازی و به صورت غیرحضوری هدایا و نذورات خود را پرداخت کنند.

میزبانی متفاوت آسایشگاه کهریزک از خیرین عید قربان

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ تینتا، محمدعلی احمدی تنکابنی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل این مرکز با بیان اینکه مراسم عید قربان از نخستین ساعات بامداد روز جمعه 10 مرداد ماه در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار می شود، گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا، شرایط متفاوتی را در آسایشگاه کهریزک شاهد هستیم و مراسم عید قربان را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: شیوع بیماری کرونا و شرایط خاصی که بر جامعه حاکم است، باعث شده تا نتوانیم مانند سال های قبل، جشن باشکوه عید قربان را در کنار هنرمندان، ورزشکاران و مردم نوع دوست برگزار کنیم. اما طبیعتاً، در های آسایشگاه بر روی آن دسته از خیرینی که همواره آسایشگاه خیریه کهریزک را به عنوان مامنی برای ادای نذورات خود برگزیده اند، گشوده خواهد بود.

مدیر روابط عمومی مؤسسه خیریه کهریزک بیان کرد: آسایشگاه کهریزک از اسفند ماه در قرنطینه کامل بوده است. در روز عید قربان نیز این شرایط حاکم است و حضور خیرین در بخش ها و ملاقات با سالمندان و معلولین، امکان پذیر نیست. اما مانند سال های قبل با تمهیدات ویژه تر و رعایت پروتکل های بهداشتی، مردم نوع دوست می توانند نذورات خود را در آسایشگاه ادا کنند.

تنکابنی اضافه کرد: سالیان متمادی است مردم متدین و خیرخواه، راستا کهریزک را به نیکی یافته اند و با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک به عنوان پایگاهی مردمی و مورد اعتماد، نذورات و قربانی هایشان را به مددجویان اهدا می کنند. امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا، از خیرین دعوت می شود از طریق راه های مجازی، مؤسسه خیریه کهریزک را یاری کنند و با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.kahrizakcharity.com درباره نحوه پرداخت غیر حضوری هدایا و نذورات اطلاعات کسب کرده و سهمی در شادی بخشی به نیازمندان سراسر کشور داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "میزبانی متفاوت آسایشگاه کهریزک از خیرین عید قربان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی متفاوت آسایشگاه کهریزک از خیرین عید قربان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید