عیسی آل کثیر داغ دل پرسپولیسی ها را تازه کرد!

به گزارش وبلاگ تینتا، در این روز ها همه طرفداران پرسپولیس نگران شرایط خط حمله تیم شان هستند. سرخ ها تنها با یک مهاجم تخصصی آماده مصاف با النصر تا بن دندان مسلح هستند که در خط حمله اش ستاره هایی، چون کریستیانو و مانه حضور دارند.

عیسی آل کثیر داغ دل پرسپولیسی ها را تازه کرد!

در شرایطی که پرسپولیسی ها همچنان چشم شان به سایت باشگاه برای رونمایی از یک مهاجم خارجی است، فوروارد های کوچ نموده از این تیم مشغول درخشش هستند.

اگر پریرا و دیاباته را که به عنوان مهاجم خارجی چندان کیفیت مطلوبی نداشتند و جدا شدند را فاکتور بگیریم، مهدی عبدی و عیسی آل کثیر شاید در آسیا و ادامه لیگ در شرایطی که مهاجم تاپی در بازار نمانده می توانستند موثر باشند.

مهدی عبدی پس از جدایی از پرسپولیس در اولین مسابقه خود برای تراکتور گل سه امتیازی زد و در دومین بازی خود مقابل استقلال خوزستان هم 90 دقیقه در ترکیب بود و خوب بازی کرد.

حال عیسی نیز که به علت سقف قرارداد ها کارت بازی اش در چهار هفته ابتدایی صادر نشده بود، در ملاقات محبت آمیز مقابل زنیت از معدود ویژگی های مثبت سپاهان بود و در روز شکست سنگین این تیم تک گل این تیم را زد و پنالتی هم گرفت تا مثل عبدی در اولین بازی برای تیم نو خود موثر باشد.

این موضوع شاید داغ دل پرسپولیسی ها را در شرایط فعلی تازه کند و این تیم با حداقل ظرفیت در خط حمله باید میزبان یاران رونالدو باشد.

منبع: فرارو

به "عیسی آل کثیر داغ دل پرسپولیسی ها را تازه کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عیسی آل کثیر داغ دل پرسپولیسی ها را تازه کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید