آقای پولداری که میلیاردها به بیرانوند می دهد چرا پول نداد از آسیا حذف نشویم؟! ، فقط برای ضربه به پرسپولیس این کار را می نمایند

به گزارش وبلاگ تینتا، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: طرفدار متمول اگر دلسوز است چرا یاری نکرد تیم از آسیا حذف نشود؟

آقای پولداری که میلیاردها به بیرانوند می دهد چرا پول نداد از آسیا حذف نشویم؟! ، فقط برای ضربه به پرسپولیس این کار را می نمایند

به گزارش وبلاگ تینتا، منصور رشیدی در خصوص روند جابجایی باشگاه استقلال، گفت: روندشان کند بوده و تنها دو بازیکن جذب شده اند. البته پرسپولیس هم همین شرایط را دارد اما بقیه تیم ها مشغول یارگیری هستند و تیم شان در حال تکمیل است. به عنوان طرفدار استقلال دوست دارم سال جاری تیم خوب بسته گردد و مثل سال قبل نباشد تا ما با آرامش کامل بازی ها را دیدن کنیم.

آیا عربستان هم کولبر دارد؟

وی درمورد پیشنهاد به دروازه بان پرسپولیس، گفت: همواره کار به این صورت بوده که مدیران برای خودشان دست به چنین اقداماتی می زنند. البته اگر حرفه ای نگاه کنیم پیشنهاد به بازیکن تیم رقیب مسئله ای ندارد. او دروازه بان تیم ملی است و با آمدنش به هرحال تیم تقویت می گردد اما این اتفاق نباید با هر قیمتی انجام گردد. من خودم نمی دانم 100 میلیارد تومان چند صفر دارد! این پول ها از کجا می آیند؟ چگونه می خواهند پرداخت نمایند؟ الان فوتبال ایران را با همسایه ها مقایسه می نمایند. درست است عربستان 10 برابر این پول ها را خرج می نماید اما آیا آن ها هم کولبر دارند؟ آیا بچه ها ان ها هم در کلاس های صحرایی و زیر چادر درس می خوانند یا مردم شان در رفاه کامل هستند؟

همینطور بازیکن بگیرند با 3-2 بازیکن دیگر سقف بودجه پر می گردد

رشیدی توضیح داد: این پیشنهاد را منطقی نمی دانم. مخصوصا اینکه بازیکنانِ امروزی مثل دهه60 نیستند با عشق و تعصب پیراهن تیم را بپوشند. زمان ما حقوق کمی می دادند اما بازیکنان با رفاقت و علاقه قلبی کار می کردند. الان همه به خاطر پول جا به جا می شوند. اگر طبق روال جهان باشد اشکالی ندارد اما تکلیف بدهی های باشگاه، مطالبات سال قبل بازیکنان و قراردادهای سال جاری چه می گردد؟ 2-3 بازیکن اینطور بگیرند که سقف بودجه پر می گردد!

دروازه بان اسبق استقلال با بیان اینکه هنوز تکلیف سیدحسین حسینی هم نامشخص است، مطرح نمود: او دروازه بانی است که 10 سال در این تیم بوده، درست است که اشتباهاتی داشت، در یک موقعیت احساسی نهاده شد و صحبتی کرد اما باشگاه هم نباید به راحتی از نفرات با تجربه خودش عبور کند.

اگر دلسوز بودند چرا یاری نکردند تیم از آسیا حذف نگردد؟

رشیدی در خصوص صحبت های امروز حسن روشن، گفت: من هم با او هم عقیده ام. بهتر است بیرانوند در باشگاه خودش بماند. می توان با کار ذهنی حسینی را به سطح خوبی رساند. او با تجربه است و می تواند یاری کند. با این پول می توانیم در فوتبال کشور کار ریشه ای کنیم. می توانیم 5-4 دروازه بان هم طراز بیرانوند تربیت کنیم.

پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه گفته می گردد یکی دو طرفدار متمول هزینه انتقال بیرانوند را تقبل نموده اند، گفت: می گویند برای بیرانوند قرار است چک بکشند. مبلغی که مطرح شده پول کمی نیست. آیا یاری بلاعوض می نمایند؟ کادو می دهند یا برای اینکه به پرسپولیس ضربه بزنند این کار را می نمایند؟ این طرفداران اگر دلسوز استقلال بودند چرا چند ماه قبل یاری نکردند که تیم از آسیا حذف نگردد؟

منبع: همشهری آنلاین

به "آقای پولداری که میلیاردها به بیرانوند می دهد چرا پول نداد از آسیا حذف نشویم؟! ، فقط برای ضربه به پرسپولیس این کار را می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای پولداری که میلیاردها به بیرانوند می دهد چرا پول نداد از آسیا حذف نشویم؟! ، فقط برای ضربه به پرسپولیس این کار را می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید