برترین آکادمی پاکسازی پوست در تهران

به گزارش وبلاگ تینتا، پاکسازی پوست در واقع موجب احیا و شفافیت پوست می گردد و متناسب با نوع پوست افراد، شیوه پاکسازی نیز متفاوت می باشد. در حقیقت پاکسازی باید به وسیله متخصصان این زمینه در کلینیک های تخصصی انجام گردد تا موجب ایجاد عوارض های پوستی نگردد. لازم به ذکراست به دست آوردن تخصص و مهارت در این زمینه مستلزم فعالیت در کلینیک های تخصصی و یا گذراندن دوره آموزش پاکسازی در برترین آکادمی پاکسازی پوست در تهران می باشد.

برترین آکادمی پاکسازی پوست در تهران

آکادمی تالگو نور بهترین آکادمی پاکسازی پوست در تهران می باشد که دوره های تخصصی پاکسازی پوست همراه با ارائه مدرک بین المللی پاکسازی پوست در این آکادمی به وسیله بهترین اساتید برگزار می گردد. برای شرکت و ثبت نام در دوره می توانید به وسیله شماره های درج شده در بخش زیر با کارشناسان تالگو نور تماس حاصل نمایید.

02122369905 - 09121087066

دوره های مراقبت از پوست فنی و حرفه ای تهران

سرفصل های تخصصی دوره مراقبت از پوست با روش تالگو، برای هنرجویانی که قصد شرکت در این دوره های آموزشی را دارند عبارتند از :

  • آناتومی و فیزیولوژی پوست
  • آموزش پاکسازی عمقی پوست با تکنیک تالگو فرانسه همراه با جلبک تراپی پوست
  • آموزش روش درمان پوست های چرب و جوش دار
  • آموزش آبرسانی پوست، برای رفع خشکی و کشیدگی های آزار دهنده پوست
  • اکسیژن رسانی به پوست، برای روشن و شفاف سازی پوست های خسته و کدر
  • آموزس روش درمان انواع لک پوستی ، برای روشن شدن و بیرنگ شدن لک های صورت
  • آموزش روش درمان و تغذیه پوستهای خشک و حساس
  • آموزش روش جوانسازی، لیفتینگ و رفع چین و چروک صورت و زیر چشم
  • آموزش ماساژهای تخصصی تالگو برای جوانسازی و سفت شدن و فرم دهی صورت

در صورت گذراندن کامل دوره های تالگو ، مدرک بین المللی از مدرسه عالی تالگو فرانسه به همراه پاسپورت کار تالگو که مجوز کار در 94 کشور عضو تالگو می باشد، برای متقاضیانی که قصد مهاجرت و کار در خارج از کشور را دارند ارائه میگردد.

آموزش پاکسازی پوست با دستگاه

بطور معمول پوست صورت در طول روز در معرض عوامل خارجی زیادی از جمله آلودگی هوا ، گرد و غبار و….. قرار می گیرد، ضروری است که روزانه پوست با دستگاه فیس براش شستشو و پاکسازی گردد و بعلاوه هفته ای یکبار با دستگاه میکرودرم یا کرم اسکراپ و لایه بردار پاکسازی گردد.

و از آنجا که افراد زیادی به علت نداشتن زمان کافی نمی توانند برای پاکسازی پوست خود به کلینیک های زیبایی و مراکز تخصصی پوست برای انجام خدمات فیشیال مراجعه کنند ولی در عین حال دوست دارند که از پوست خود مراقبت کنند تا پوستی سالم ، شاداب و زیبا داشته باشند، بهترین گزینه برای این افراد استفاده از دستگاه میکرودرم خانگی است که در انواع مدل ها از نظر سرعت، قدرت، میزان و قیمت و با توجه به بودجه شما در بازار موجود است.

دوره پاکسازی پوست مجتمع فنی تهران

ضروری است بدانید تالگو نور یکی از بهترین آکادمی های پاکسازی پوست در تهران می باشد که دارای مشخصات زیر نیز می باشد:

  • دارای اساتید مجرب با قدرت بیان علمی جهت افزایش کیفیت تدریس و یادگیری
  • کاربردی بودن سرفصل های آموزشی بر اساس چک فهرست های آموزشی
  • آموزش روش صحیح استفاده از محصولات استاندارد بر اساس احتیاج سنجی پوست
  • تعداد کم هنرجویان در هر دوره آموزشی حداکثر 2 - 3 نفر زیرا تعداد کم فراگیران نقش بسیار موثری در یادگیری و حرفه ای شدن هنرجو یان دارد
  • در اختیار قرار دادن رایگان محصولات پاکسازی پوست به هنرجویان در طول دوره آموزشی و انجام تکنیک صحیح پاکسازی بر روی صورت به وسیله مربی و تمرین و تکرار تکنیک به وسیله هنرجو ، بدون دریافت وجه اضافه بابت محصولات مصرفی در حین آموزش
  • ارائه مدارک بین المللی معتبر با کد ریجستری برای اشتغال زایی در ایران یا مهاجرت به خارج از کشور

کرم مرطوب کننده و آبرسان صورت

با افزایش سن و از 30 سالگی به بعد ، بعلت کاهش تدریجی اسیدهیالورونیک در پوست ، پوست انسان توانایی خود را در برابر حفظ و نگهداری رطوبت از دست میدهد و دچار خشکی و بدنبال آن چین و چروک و پیری زودرس میگردد لذا مصرف کرمهای آبرسان به حفظ لطافت و زیبایی پوست صورت بسیار یاری میکند.

از مهمترین ترکیبات موجود در کرمها و محصولات آبرسان تالگو ، اسید هیالورونیک دریایی است که قادر است هزار برابر وزن خود رطوبت جذب کند و با ایجاد مولکولهایی در لایه های عمقی پوست ، بیدرنگ آب را در پوست ذخیره کند و رطوبت هوا را به میزان زیادی جذب نماید تا از تبخیر شدن آب پوست جلوگیری کند

مزایا و فواید استفاده از کرمهای آبرسان تالگو

  • کرمهای آبرسان و مرطوب کننده تالگو ، سرشار از هیالورونیک دریایی ، مواد مغذی و لومیسورس است و در جایگاه اولین و بهترین کرم آبرسان و مرطوب کننده 24 ساعته پوست صورت قرار میگیرد.
  • مناسب برای انواع پوستهای ، چرب ، نرمال ، مختلط و خشک است و بعلت فورمولاسیون ویژه ای که دارد فقط یک دوز از این کرم برای بیست و چهار ساعت آبرسانی پوست صورت کافی است
  • بعلت وجود مواد مغذی لومیسورس ، اثر سم زدایی بر روی پوست داشته و پوست صورت را روشن و شفاف میکند ، خستگی ، تیرگی و کدری پوست را رفع نموده و به پوست جان تازه ای می بخشد تا درخشش، نرمی و لطافت خود را بخوبی حفظ کند.
  • بعلت وجود مواد مغذی موجود در کرم آبرسان تالگو، علاوه بر آبرسانی پوست صورت ، باعث جوانسازی و کاهش چین و چروک های کم عمق پوست شده و روند پیری زودرس پوست را به تعویق می اندازد.

انواع محصولات آبرسان و مرطوب کننده صورت

محصولات آبرسان و مرطوب کننده، در اشکال کرم، فلوئید، ژل کرم، ژل بالم، سرم، کنستانتره، ماسک، پرایمر زیر آرایش و کرم پودر آبرسان موجود است که بر اساس احتیاج و جنس پوست، میتوان هر یک از این محصولات را انتخاب کرد.

پیشنهاد برای مطالعه بهترین آبرسان پوست فرانسوی

راهنمای خرید بهترین کرمهای آبرسان پوست

▪️یک کرم آبرسان خوب باید قادر باشد احتیاج پوست را از نظر آب و چربی تامین کند و از تبخیر شدن آب پوست جلوگیری کند.

▪️ دارای عملکرد دوجانبه باشد و علاوه بر آبرسانی پوست ، رطوبت پوست را در طول روز و در مقابل عوامل خارجی و مخرب محافظت کند.

▪️ اثر سم زدایی بر روی پوست صورت داشته باشد تا علاوه بر آبرسانی ، پوست صورت را روشن و شفاف کند و باعث کاهش لک های صورت گردد.

▪️پوست را در برابر عوامل محیطی و نور شدید خورشید محافظت نموده و از خشک شدن پوست جلوگیری کند.

چه افرادی به کرم آبرسان پوست احتیاج دارند

همه افراد در معرض خشکی پوست هستند به همین علت ضروری است روزانه ، قبل از آرایش صورت و یا قبل از زدن کرم ضد آفتاب و یا پس از هر بار شستشوی صورت از کرم آبرسان و مرطوب کننده صورت متناسب با جنس پوست استفاده گردد.

چگونه کرم آبرسان متناسب با نوع پوستمان را انتخاب کنیم

بسیار ساده است فقط کافی است که ترکیبات بکار رفته در محصولات آبرسان و مرطوب کننده ها ، که بر روی جعبه محصولات نوشته شده را مطالعه کنید تا براحتی بتوانید آبرسان و مرطوب کننده مناسب جنس پوست خود را انتخاب کنید.

یا بعلاوه می توانید برای تهیه کرم آبرسان با مشاورین ما در کنندگی تالگو نور، تماس حاصل فرمایید تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات و کرم آبرسان 24 ساعته تالگو را بر اساس احتیاج پوستتان به شما معرفی کنند.

هز ینه دوره پاکسازی پوست فنی حرفه ای

هزینه آموزش پاکسازی پوست نی نی سایت، شما می توانید برای استعلام هزینه دوره پاکسازی پوست فنی حرفه ای به وسیله شماره های درج شده در ابتدا پست با کارشناسان متخصص تالگو نور تماس حاصل نمایید.

منبع: فوت و فن

به "برترین آکادمی پاکسازی پوست در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین آکادمی پاکسازی پوست در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید