هزینه سفر به بارسلون

به گزارش وبلاگ تینتا، هزینه های سفر به بارسلون چقدر است؟

بارسلون، دومین شهر بزرگ اسپانیا بعد از مادرید است که در سواحل مدیترانه واقع شده است و در لیست بیشتر کسانی که قصد سفر به اروپا را دارند، واقع شده است. یکی از علل معروفیت شهر بارسلون، وجود تیم فوتبال بارسلوناست که اگر شما کمی فوتبالی باشید حتما میدانید که این تیم، یکی از قدرتمندترین تیم های جهان است. اگر قصد سفر به بارسلون را دارید، با هزینه سفر به بارسلون خبرنگاران همراه باشید. در این مطلب ما سعی کردیم درباره بیشتر اطلاعاتی که درباره هزینه سفر به بارسلون باید بدانید با شما صحبت کنیم.

هزینه سفر به بارسلون

مجموعه ای از رنگ های طیف تند، معماری تاریخی، رستوران های پر جنب و جوش و همیشه شلوغ، مردمی که در هر ساعت از روز در رفت و آمدند، شاید بهترین تصویری باشد که بتوان از شهر تاریخی بارسلون توصیف کرد. شهر بارسلون، ابتدا به عنوان شهری رومی تاسیس شد و یکی از شهرهای مهم امپراتوری آراگون بود، ولی بعدها جز یکی از شهرهای اسپانیا محسوب شد. امروزه بارسلونا با جمعیتی نزدیک بر 5میلیون نفر، و با دارا بودن بنادر وفرودگاه های مهم و همچنین، وجود مراکز مهم فرهنگی و گردشگری، به یکی از انتخاب های مهم گردشگرین در اروپا و جهان تبدیل شده است. بارسلون با 177 بیلیون یورو تولید ناخالص داخلی چهارمین شهر ثروتمند اتحادیه اروپا و سو پنجمین شهر جهان، محسوب می شود. با این حال، بارسلون از نظر قیمت و بهای زندگی، زیاد هم شهر گرانی، محسوب نمی شود. با ما باشید تا در ادامه درباره هزینه سفر به بارسلون شما را راهنمایی کنیم.

مدارک و اقدامات لازم برای سفر

اسپانیا یکی از کشورهای عضو پیمان شینگن است و از این رو ضرورت دارد تا متقاضیان سفر به اسپانیا، شهر بارسلون، پیش از سفربه این کشور، از طریق سفارت اسپانیا اقدام به دریافت ویزا کنند. برای دریافت ویزای توریستی شینگن، اولین مرحله دریافت فرم تقاضای ویزا و معین وقت مصاحبه است. تا پس از دریافت وقت و تکمیل مدارک، که در دفتر کنسول گری سفارت اسپانیا در تهران انجام می شود. حتما توجه داشته باشید که دریافت وقت از سفارت با تلفن امکان پذیر نیست. در صورتی که خانوادگی سفر می کنید، حتما مدارک مربوط به آنها را نیز تکمیل نمایید. مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی اسپانیا، شناسنامه، پاسپورتی که حداقل برای 6 ماه آینده از تاریخ اقدامتان برای درخواست ویزا، اعتبار دارد، سه قطعه عکس رنگی که زمینه آن سفید باشد، آدرس دقیق محل زندگی و کار، اسناد شرایط اختماعی و تمکن مالی، گواهی اشتغال به کار، ترجمه مدارک یا جواز و یا مالکیت برای افارد و با صاحبین کسب و کار، بیمه نامه بین المللی پزشکی و بازگشت به کشور مبدا. بررسی اولیه مدارک شما، 2 هفته به طول می انجامد اما برای صدور قطعی ویزا، 6 هفته را باید در نظر بگیرید. هزینه صدور ویزا، مبلغی معادل 60 یورو به ازای هر نفر است.

هزینه روزانه برای گشت و گذار در بارسلون

واحد پولی اسپانیا یورو است. برای این که به راحتی از شهر دیدن نمایید و هزینه هایی چون خرید سوغاتی، هزینه ورود به اماکن تاریخی و تفریحی را حساب کنید و به مراکز خرید بارسلون هم سری بزنید، ما لیستی از انواع هزینه ها را با شما درمیان می گذاریم. اما دراین میان فراموش نکنید که یک بار دیگر لیست خود را چک کنید و موارد اضافی را حذف کنید تا با آرامش خاطر بیشتری به امور خود در مسافرتتان، بپردازید. همانطور که در خطوط بالاتر گفته شد، بارسلون نه شهری است از نظر قیمیت گران و نه ارزان. شما با کمی مطالعه راهنماهی سفر به اسپانیا، می توانید به راحتی بودجه خود را مدیریت کنید و از هر امکاناتی بهترین استفاده را ببرید. اما توجه داشته باشید که در این راستا از کیفیت سفر خودتان نکاهید و به طور مثال به رستوران هایی با کیفیت پایین نروید چون قطعا برای شما، هزینه بیمارستان را هم به ارمغان خواهد آورد.

به طور مثال؛ برای بازدید از مراکز دیدنی و تفریحی باید مبلغی معادل 15 یورو پرداخت کنید. و یا برای غذا در مجموع یک شبانه روز، مبلغی معادل 21 یورو بپردازید؛ به این ترتیب که شما برای صبحانه 3 یورو، ناهار 5 یورو و شام 10 یورو، پرداخ می کنید. هزینه رفت و آمد با وسایل نقلیه عمومی نیز مبلغی برابر، 3 یورو است.برای کل هزینه های یک روز، مبلغی معادل 70 یورو به طور میانگین، هزینه می شود. که البته در مقایسه با دیگر شهرهای تفریحی اروپایی، مبلغی میانه و معقول برای یک روز است. اگر بخواهید هتلتان را به طور مثال از ایران رزرو کنید، از شبی 108 هزارتومان (این قیمت مطابق آخرین مبلغ اعلام شده در تاریخ 7آذر سال1396، می باشد) ، قیمت هتل ها شروع می شود و به نسبیت افزایش می یابد. بارسلونا دارای پارک ها و محله های زیبایی است که شما می توانید به صورت رایگان از این اماکن دیدن فرمایید، اما رفتن به موزه ها و جاذبه های دیگر، قطعا برای شما هزینه هایی را دربر خواهد داشت. به طور مثال شما برای رفتن به کلیسای تاریخی خانواده مقدس بارسلون، برای ورودی باید مبلغ 15 تا 24 یورو، بر اساس این که تا چند مجموعه از این کلیسا را می خواهید بازدید کنید باید بپردازید. با برای بازدید از کاخ موسیقی کاتالان، باید 18 یورو بپردازید. قیمت ورودی دیگر مکان های تفریحی مشهور بارسلون به این صورت است؛ ساختمان تاریخی کاسا بتلو: 21 یورو، تور گشت و گذار موزه پیکاسو: 18 یورو، موزه تاریخ بارسلونا: 7 یورو و تور دوچرخه: بین 22 تا 24 یورو، می باشد.

قیمت مواد غذایی بارسلون

بسیاری از هتل ها و مراکز اقامتی، صبحانه را رایگان به مهمانان خود می دهند و اگر هم مجانی نباشد، مبلغی معادل نهایت، 6 یورو برای شما تمام می شود و شامل نان غلات، قهوه، چای و یا آب می شود. برای نهار می توانید بودجه ای 3تا 10 یورویی را در نظر بگیرید. یا می توانید از فروشگاهای مواد غذایی خوراکی های سبک بگیرید. اگر فست فود دوست دارید، رستوران های زنجیره ای را تست کنید. مثلا برای سیب زمینی با همبرگر، حدودا باید 4 یورو هزینه کنید. برای شام هم انتخاب های فراروانی دارید و اگر می خواهید حساب جیبتان را برای خورد و خوراکتان داشته باشید، مبلغی بین3تا 10 یورو هم برای شام در نظر بگیرید. اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که شام را سبک می خورند، حتما تاپاس، پیش غذای اسپانیایی که مخلوطی از پنیر و زیتون هست را امتحان کنید.

هزینه حمل و نقل در بارسلون

خوشبختانه، شهر بارسلون از شبک حمل و نقل خوبی بهره می برد. بیشتر مردم از شهر از مترو برای رفت و آمد استفاده می کنند. شما برای گرفتن یک بلیط تک سفره باید 2.15 یورو، بپردازید. البته شما می توانید کارت های سفر که از 2 روزه تا 5 روزه شروع می شوند یا کارت ده روزه را در رنج قیمتی بین 14 یورو تا 32 یورو تهیه کنید تا در ضمنً برای سهولت بیشتردر بازدید از مراکز تفریحی و تاریخی، کارت توریستی با 34 یورو، رفت و آمدی نا محدود را برای شما باهر وسیله نقلیه عمومی، به ارمغان می آورند.

منبع:thesavvybackpacker.com

منبع: الی گشت

به "هزینه سفر به بارسلون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه سفر به بارسلون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید