کشتی گیر سرطانی در انتظار عمل به وعده از سوی کمیته ملی المپیک

به گزارش وبلاگ تینتا، دارنده مدال نقره کشتی فرنگی نوجوانان دنیا و برنز المپیک نوجوانان که به علت ابتلا به سرطان پروستات در حال شیمی درمانی است، در حالی روز گذشته برای دومین بار جراحی کرد که کمیته المپیک هنوز یاری های مربوط به مرحله دوم درمان وی در مردادماه را به خانواده او پرداخت نکرده است.

کشتی گیر سرطانی در انتظار عمل به وعده از سوی کمیته ملی المپیک

به گزارش وبلاگ تینتا، محمدرضا آقانیا دارنده مدال نقره کشتی فرنگی نوجوانان دنیا و برنز المپیک نوجوانان در رشته کشتی فرنگی، بهمن سال گذشته به دلیل ابتلا به سرطان پروستات در بیمارستان کسری بستری شد.

پس از مصاحبه این کشتی گیر با وبلاگ تینتا در اسفند سال گذشته و اعلام ناتوانی در پرداخت هزینه های سنگین چند مرحله شیمی درمانی، بهداد سلیمی قهرمان دنیا و المپیک رشته وزنه برداری و مشاور رئیس کمیته ملی المپیک در امور المپین ها و قهرمانان با حضور در منزل محمد رضا آقا نیا در یکی از روستاهای بابل ضمن عیادت از این قهرمان، مبلغ 20 میلیون تومان به این کشتی گیر برای پرداخت بخشی از هزینه های درمان یاری کرد و از طرف دکتر صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک گفت، کمیته ملی المپیک تمام هزینه های درمانی این قهرمان را تقبل می نماید و پیگیر فرایند درمانی وی تا زمان بهبود خواهد شد.

اما در حالیکه این قهرمان کشتی چندین بار مراحل شیمی درمانی و همچنین عمل جراحی را پشت سر گذاشته، دیگر خبری از ادامه یاری کمیته ملی المپیک نشد.

سکینه حسین زاده مادر محمدرضا آقانیا در مصاحبه با وبلاگ تینتا، درباره انجام دومین عمل جراحی فرزندش، اظهار کرد: روز گذشته برای دومین مرتبه عمل جراحی انجام شد. پس از انجام 7 مرحله شیمی درمانی طی ماه های گذشته، در این عمل از غده داخل شکم محمدرضا نمونه برداری شد تا مورد آنالیز قرار گیرد و معین گردد آیا مراحل شیمی درمانی ادامه پیدا کند یا اینکه مشکل او با دارو حل خواهد شد.

وی درباره وعده کمیته المپیک برای پرداخت کامل هزینه های درمان، گفت: ما در مرحله اول درمان حدود 40 میلیون تومان هزینه کردیم. آقای سلیمی اواخر سال گذشته به منزل ما آمدند و مبلغ 20 میلیون تومان به عنوان یاری هزینه درمان پرداخت کردند و قرار شد در ادامه فاکتورهای مربوط به درمان محمدرضا را ارائه دهیم تا هزینه ها را بطور کامل پرداخت نمایند. مرداد ماه سال جاری فاکتورهای مربوط به مرحله دوم درمان را به کمیته المپیک دادیم و قرار شد پرداخت گردد اما تا به امروز هیچ مبلغی پرداخت نشده است.

وی اعلام کرد: روز گذشته نیز به سختی مبلغ 30 میلیون تومان برای عمل جراحی دوم علی الحساب به حساب بیمارستان واریز کردیم تا جراحی انجام گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کشتی گیر سرطانی در انتظار عمل به وعده از سوی کمیته ملی المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی گیر سرطانی در انتظار عمل به وعده از سوی کمیته ملی المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید