قول مدیرکل ورزش مازندران رفع شدن دغدغه های یزدانی

به گزارش وبلاگ تینتا، مدیرکل ورزش استان مازندران قول داد که برای اینکه سایر قهرمانان ورزشی نیز همانند حسن یزدانی از طرفیت خودشان در حوزه تخصصی شان استفاده نمایند، دغدغه های قهرمان دنیا و المپیک رفع خواهد شد.

قول مدیرکل ورزش مازندران رفع شدن دغدغه های یزدانی

به گزارش وبلاگ تینتا، حسن رنگرز امروز در برنامه دایره طلایی در مورد افتتاح مجموعه ورزشی حسن یزدانی در جویبار گفت: حسن یزدانی قهرمانی است که از صفات اخلاقی ویژه ای برخوردار است و کاپیتان جوانمرد و با اخلاق کشتی ما محسوب می گردد که 7 نشان طلا و نقره و برنز المپیک و دنیا را در کارنامه دارد و رسیدن به این مهم کار بسیار دشواری است. او تنها ورشکاری است که می توان به سومین نشان المپیکش هم خوشبین و امیدوار باشیم از این رو هر کاری هم برای او انجام گردد از نظر من هیچ کاری صورت نگرفته است.

وی اضافه نمود: آن چیزی که از نگاه من اتفاق مبارکی است، این است که حسن یزدانی از اندوخته اعتباری و دستاورد اقتصادی خودش و با بهرمندی از تسهیلات بانکی، زیرساختی را ایجاد نموده که به افزایش سرانه ورزش کشور هم یاری می نماید، ضمن اینکه این مجموعه می تواند مکانی برای انتقال تجربیات خودش نیز باشد. به عنوان خادم ورزش مازندران، همه گونه پیگیری انجام خواهم داد تا آن چیزی که طبق قانون امکان پذیر است در مورد اجاره زمین صورت بگیرد.

قهرمان پیشین کشتی فرنگی دنیا در انتها گفت: اخدا را شکر استاندار و نمایندگان شهرستان همه در حاشیه آیین افتتاح خانه کشتی دنیا پهلوان حسن یزدانی مصمم شدند که دغذغه حسن یزدانی و پدرش در زمینه اجاره زمین که درست هم هست، رفع گردد. این قول را می دهم برای اینکه این کار قشنگ مستمر گردد و فتح بابی برای باقی قهرمانان کشور باشد که ظرفیت خودشان را برای حوزه تصصی خود هزینه نمایند، مطمئن باشید دغذغه حسن یزدانی به برترین شکل رفع می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "قول مدیرکل ورزش مازندران رفع شدن دغدغه های یزدانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول مدیرکل ورزش مازندران رفع شدن دغدغه های یزدانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید