چهار پروژه زیرساخت گردشگری در گنبد کاووس اجرایی شد

به گزارش وبلاگ تینتا، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، چهار پروژه زیرساخت گردشگری در گنبد کاووس اجرایی شد.

چهار پروژه زیرساخت گردشگری در گنبد کاووس اجرایی شد

مریم آق آتابای گفت: از ابتدای امسال تا به امروز 4 پروژه زیرساختی گردشگری در شهرستان گنبد کاووس با اعتبار 18 میلیارد و 369 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی اجرایی شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گنبد کاووس اضافه نمود: تکمیل محوطه سازی میراث جهانی گنبد قابوس، بازسازی و ساماندهی فضای پیرامونی بقعه دانشمند، اجرای کمپینگ در تالاب آلماگل و احداث سرویس بهداشتی 6 چشمه در بازارچه مرزی اینچه برون از پروژه هایی زیرساختی بود که در این مدت به وسیله اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان در شهرستان گنبدکاووس اجرایی شد.

او در ادامه توضیح داد: شهرستان گنبد کاووس دارای قابلیت ها و جاذبه های بسیار ارزشمندی در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی است و به علت برخورداری از اقوام متنوع و بعلاوه منطقه مرزی همیشه مورد توجه گردشگران بوده است.

آق آتابای در انتها اظهار امیدواری کرد: با اجرای برنامه های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان برای توسعه زیرساخت های منطقه ها دارای قابلیت گردشگری شهرستان گنبد کاووس، در سالهای آینده پس از کرونا شاهد ماندگاری بیشتر مسافران در این منطقه ها باشیم.

منبع: همگردی

به "چهار پروژه زیرساخت گردشگری در گنبد کاووس اجرایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار پروژه زیرساخت گردشگری در گنبد کاووس اجرایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید