پیروزی منچستریونایتد مقابل پاری سن ژرمن، برد بارسلونا و یوونتوس در شب شکست دورتموند برابر لاتزیو

به گزارش وبلاگ تینتا، خبرگزاری خبرنگاران- اوله گونار سولسشر یکبار دیگر در پاریس تیم توماس توخل را شکست داد.

پیروزی منچستریونایتد مقابل پاری سن ژرمن، برد بارسلونا و یوونتوس در شب شکست دورتموند برابر لاتزیو

به گزارش وبلاگ تینتا، پاری سن ژرمن و منچستریونایتد کار خود را در فصل جدید مسابقات اروپایی با یک بازی زیبا و تماشاگر پسند مقابل خود شروع کردند.

پاری سن ژرمن 0-1 منچستریونایتد؛ فرناندز (22): خطای دیالو روی مارسیال یک پنالتی در اختیار تیم مهمان قرار داد. ضربه ابتدایی فرناندز توسط ناواس مهار شد ولی VAR دستور به تکرار پنالتی داد چرا که پای ناواس روی خط نبود. فرناندز در تکرار باز هم سمت راست خود را انتخاب کرد و با یک ضربه زمینی گل اول بازی را زد.

پاری سن ژرمن 1-1 منچستریونایتد؛ مارسیال (گل به خودی-55): روی کرنر ارسالی نیمار، مارسیال در تیر یک با یک ضربه سر زیبا دروازه خودی را گشود.

پاری سن ژرمن 1-2 منچستریونایتد؛ رشفورد (86): رشفورد پس از دریافت پاس پوگبا یک چرخش پشت محوطه جریمه داشت و سپس با شوت زمینی پای راست خود به گوشه دروازه، حساب کار را 2-1 کرد.

- بارسلونا در نخستین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان میزبان فرانس واروش بود. بارسلونا پیروز شد در نخستین دیدار مرحله گروهی خود در لیگ قهرمانان، فرانس واروش را با نتیجه 5-1 شکست دهد. جرارد پیکه در دقیقه 69 به دلیل خطا روی بازیکن آخر اخراج شد و یک پنالتی به فرانس واروش هدیه کرد.

بارسلونا 1-0 فرانس واروش؛ لیونل مسی 27`: لیونل مسی توپ را در حوالی نیمه میدان گرفت و تا درون محوطه جریمه فرانس واروش بازیکنان این تیم را دریبل زد. در محوطه بازیکن فرانس واروش روی مسی مرتکب خطا شد و ضربه پنالتی را لیونل مسی تبدیل به گل کرد.

بارسلونا 2-0 فرانس واروش؛ آنسو فاتی 42`: آنسو فاتی در پشت محوطه جریمه با پاسی رو به عقب فرنکی دی یونگ را صاحب توپ کرد و سپس به درون محوطه فرار کرد. فرنکی دی یونگ با پاسی فوق العاده به پشت مدافعان فرانس واروش، فاتی را صاحب توپ کرد و این بازیکن دروازه فرانس واروش را برای دومین بار باز کرد.

بارسلونا 3-0 فرانس واروش؛ فیلیپه کوتینیو 52`: لیونل مسی در محوطه جریمه توپ را در عرض به آنسو فاتی پاس داد و این بازیکن نیز با پاسی زیبا توپ را به کوتینیو رسید تا این بازیکن با شوتی زیبا و سر ضرب توپ را تبدیل به گل کند.

بارسلونا 3-1 فرانس واروش؛ ایهور خاراتین 70`: در ضد حمله فرانس واروش، جرارد پیکه با کشیدن لباس مهاجم تیم مجارستانی یک پنالتی به این تیم هدیه کرد و ایهور خاراتین پنالتی را تبدیل به گل کرد.

بارسلونا 4-1 فرانس واروش؛ پدری 82`: عثمان دمبله به خوبی بازیکنان فرانس واروش را جا گذاشت و تا نزدیکی دروازه فرانس واروش نفوذ کرد. سپس دمبله با پاسی کات بک توپ را به پدری رساند و این بازیکن جوان با شوتی سر ضرب توپ را تبدیل به گل کرد.

بارسلونا 5-1 فرانس واروش؛ عثمان دمبله 89`: پاس در عمق عالی پدری در محوطه جریمه به لیونل مسی رسید و این بازیکن پس از یک چرخش توپ را به دمبله پاس داد و این بازیکن با شوتی سر ضرب پنجمین گل بارسلونا را به ثمر رساند.

- لاتزیو پس از سال ها دوری از لیگ قهرمانان اروپا، بازگشتی باشکوه به این مسابقات داشت و پیروز شد اصلی ترین رقیبش در مرحله گروهی فصل 2020/21 مسابقات را با نتیجه 3-1 شکست دهد. لوسین فاوره شکستی دیگر با دورتموند متقبل شد، تا توانایی های او بیش از پیش مورد تردید قرار گیرد. در سوی مقابل، سیمونه اینزاگی در اولین تجربه اش در لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی دست یافت و سه امتیاز ارزشمند به همراه بیانکوچلستی کسب کرد.

لاتزیو 1-0 دورتموند | چیرو ایموبیله (6): پاسکاری بازیکنان دورتموند در خط دفاعی، با پرس بازیکنان لاتزیو همراه شد و این تیم توپ گیری کرد و پاس خواکین کوریا را چیرو ایموبیله با یک بغل پا به گل اول بازی تبدیل کرد.

لاتزیو 2-0 دورتموند | ماروین هیتز (23): کرنر ارسالی توسط لوئیز آلبرتو با برخورد به سر ماروین هیتز دروازه بان دورتموند به گل دوم تبدیل شد. در ابتدا تصور می شد که لوئیز فلیپه ضربه سر را زده، اما تصاویر آهسته نشان داد که توپ به سر ماروین هیتز برخورد کرده و وارد دروازه شده است.

لاتزیو 2-1 دورتموند | ارلینگ هالند (71): حرکتی که از خود ارلینگ هالند شروع شد با پاس رینا به هالند ختم شد تا او با یک شوت محکم یکی از گل ها را جبران کند.

لاتزیو 3-1 دورتموند | ژان دنیل آکپا آکپرو (76): پاس در عمقی که لوئیز آلبرتو برای چیرو ایموبیله فرستاد و پاس در عرض کاپیتان لاتزیو برای آکپا آکپرو موجب شد این بازیکن گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

- در غیاب کریستیانو رونالدو، این آلوارو موراتا است که بار گلزنی یوونتوس را به دوش می کشد. دینامو کیف و یوونتوس در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که بیانکونری به لطف گل های آلوارو موراتا در خانه حریف پیروزی مهمی کسب کرد تا شرایط آن ها تا حدی سر و سامان یابد. خبر بد برای یوونتوس، مصدومیت جورجو کیه لینی بود. کاپیتان یوونتوس در ابتدای بازی به دلیل مصدومیت عضلانی قادر به ادامه بازی نبود و احتمالا آندره آ پیرلو برای مدتی قادر به استفاده از او نیست.

دینامو کیف 0-1 یوونتوس؛ آلوارو موراتا 46`: کیه زا با حرکتی تکنیکی، توپ را به رمزی در محوطه جریمه رساند. او نیز با یک پاس به عقب، کولوسفسکی را در موقعیت شوت زنی قرار داد. بوشکان شوت کولوسفسکی را به شکلی ناقص دفع کرد و در برگشت موراتا توپ را وارد دروازه کرد.

دینامو کیف 0-2 یوونتوس؛ آلوارو موراتا 84`: سانتر بسیار خوب خوان کوادرادو با ضربه سر دقیق آلوارو موراتا همراه شد تا توپ از بین پاهای بوشکان پراشتباه وارد دروازه دینامو کیف شود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "پیروزی منچستریونایتد مقابل پاری سن ژرمن، برد بارسلونا و یوونتوس در شب شکست دورتموند برابر لاتزیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی منچستریونایتد مقابل پاری سن ژرمن، برد بارسلونا و یوونتوس در شب شکست دورتموند برابر لاتزیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید