عکس ، شورش در پاریس علیه لیونل مسی ، انتها تلخ فوق ستاره در فرانسه

به گزارش وبلاگ تینتا، خبرنگاران فرانسوی که امشب برای دریافت آخرین خبرها درباره تعلیق لیونل مسی در مقابل دفتر پاری سن ژرمن حضور داشتند با مشاهد جمع شدن طرفداران شوکه شدند.

عکس ، شورش در پاریس علیه لیونل مسی ، انتها تلخ فوق ستاره در فرانسه

به گزارش وبلاگ تینتا امشب در شهر پاریس در مقابل دفتر باشگاه پی اس جی اتفاقاتی افتاد که از آنها می توان به عنوان پایانی تلخ بر ماجراجویی فرانسوی مسی یاد کرد. طرفداران پاری سن ژرمن که پیش از این هم با سوت زدن و هو کردن لئو مسی در بازی های خانگی نشان داده بودند از او دل خوشی ندارند امشب با حضور در مقابل دفتر باشگاه در مرکز فرانسه علیه ستاره آرژانتینی شعارهایی تند سر دادند.

با این شرایط ادامه حضور مسی در پی اس جی غیرممکن است و از همین حالا باید جدایی او در ماه ژوئن را قطعی دانست.

وبلاگ تینتا فرانسوی که امشب برای دریافت آخرین خبرها درباره تعلیق لیونل مسی در مقابل دفتر پاری سن ژرمن حضور داشتند با مشاهد جمع شدن طرفداران شوکه شدند اما شگفت زدگی آنها با آغاز شعارها به اوج رسید. گزارشها حاکی است ده ها نفر از طرفداران پاریسی مشغول سر دادن شعارهایی تند و توهین آمیز علیه لئو مسی هستند.

سفر مسی به عربستان به این شایعات دامن زده که پیوستن به یک باشگاه عربستانی یک گزینه محتمل برای ابرستاره آرژانتینی است. در سوی دیگر دو باشگاه بارسلونا و اینترمیامی هم دیگر گزینه های جدی او هستند. بلوگرانا مدتی است بی وقفه از بازگشت مسی صحبت می نماید و مالک اینترمیامی، دیوید بکام، هم اخیرا شخصا به پاریس رفت و با حضور در تمرین پی اس جی با مسی صحبت کرد.

در خبریشو دیگر فابریتزیو رومانو مدعی است مسی در روزهای اخیر به این نتیجه نرسیده که بهتر است پاریس را ترک کند و تصمیم قطعی او از یک ماه پیش گرفته شده بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس ، شورش در پاریس علیه لیونل مسی ، انتها تلخ فوق ستاره در فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، شورش در پاریس علیه لیونل مسی ، انتها تلخ فوق ستاره در فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید