همه دستگاه های اجرایی به توسعه صادرات غیرنفتی یاری نمایند

به گزارش وبلاگ تینتا، رئیس اتاق قم گفت: شرایط مالی این استان با حضور مدیران توانمند در رأس مدیریت کلان شهری شرایط مثبتی را نشان می دهد، اگرچه در مسائلی مانند مالیات، ارائه تسهیلات بانکی و سرمایه در گردش به وسیله بانک ها باید تمهیداتی برای برطرف مسائل اندیشیده گردد و در حوزه توسعه صادرات نیز همه دستگاه های اجرایی باید پای کار باشند.

همه دستگاه های اجرایی به توسعه صادرات غیرنفتی یاری نمایند

ابوالفضل خاکی در نشست فعالان مالی استان قم با استاندار اضافه کرد: واحدهای کوچک و بزرگ مقیاس و واحدهای تازه تأسیس شده در حوزه فراوریات صنایع فولاد، سیمان، پتروشیمی و لوازم خانگی شرایط ویژه ای را برای استان قم رغم زده و آینده صنعت استان در جهت رشد و توسعه قرار گرفته است که امیدواریم موانع و مسائل فراوریکنندگان و فعالان مالی با اصلاح سیاست گذاری ها مرتفع گردد و توسعه مالی شتاب بگیرد.

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران اظهار کرد: اشتغال در واحدهای صنعتی استان شرایط خوبی پیدا نموده اما نیروی کار متخصص همچنان یک مشکل جدی در استان و البته در سطح کشور است که امیدواریم با برنامه ریزی دقیق و آینده نگری و بعلاوه هدف گذاری های آموزشی در کشور این مسئله به طورکلی حل گردد.

وی با تأکید بر هدفمند بودن فعالیت های صنعتی در استان، برنامه ریزی های بلندمدت در واحدهای بزرگ مقیاس و ایجاد ارزش اضافه نموده چند برابری واحدهای فراوریی استان قم نسبت به استان های دیگر ادامه داد: استان قم با هفت شهرک صنعتی و واحدهای فراوریی اثرگذار یاری شایانی به اشتغال زایی فراوری و صادرات کشور می نماید.

او در سرانجام با توجه به کوشش همه جانبه واحدهای فراوریی و صنعتی در استان قم، ارائه مشوق های لازم برای تشویق واحدهای نمونه صادرکننده را خواهان شد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران

به "همه دستگاه های اجرایی به توسعه صادرات غیرنفتی یاری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه دستگاه های اجرایی به توسعه صادرات غیرنفتی یاری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید