مهلت تکمیل اطلاعات دارندگان دفاتر پیشخوان تمدید شد
به گزارش وبلاگ تینتا به نقل از رگولاتوری، شهرام حی شاد مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان رگولاتوری از تمدید مهلت تکمیل اطلاعات دارندگان دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT روستائی در سامانه ارزیابی و رتبه بندی این دفاتر تا پانزدهم مرداد ماه 99 اطلاع داد.

وی گفت: سامانه جامع ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستائی با هدف مکانیزه کردن تمامی فرآیندهای مربوط به خدمات در این دفاتر، آنالیز عملکرد و نظارت مطلوبتر بر آنان به صورت برخط راه اندازی شده است.
مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان رگولاتوری با اشاره به اینکه تمامل مراحل ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان خدمات و ICT روستائی در این سامانه به صورت برخط است اضافه کرد: با راه اندازی این سامانه، رتبه بندی دفاتر به صورت الکترونیکی صورت گرفته و از این پس خدمات دستگاهها براساس رتبه ای که دفاتر در این سامانه کسب می نمایند به آنها واگذار می گردد.
حی شاد درباره نحوه دسترسی به این سامانه توضیح داد: ارزیابی دفاتر از تاریخ 15 اردیبهشت امسال شروع شده و دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان تا پانزدهم مرداد ماه 99 می توانند با مراجعه به این سامانه به آدرس prsb.cra.ir و یا سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به آدرس www.cra.ir، در منوی خدمات الکترونیک، لینک ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت اطلاعات خود را در سامانه ثبت نمایند.
منبع: خبرگزاری مهر