سوخو35 روسیه چند فروخته می گردد؟

به گزارش وبلاگ تینتا، سوخو-35 یک جنگنده چندمنظوره اَبَرچابک ساخت کشور روسیه با قابلیت مانور بالاست که به عنوان یک جنگنده رجحان هوایی طراحی شده است.

سوخو35 روسیه چند فروخته می گردد؟

به گزارش خبرگزاری وبلاگ تینتا ، سوخو-35 توانایی انجام گستره ای از دشوارترین مانورها ازجمله مانور کبرا، مانور کولبیت، مانور زنگوله (بِل)، مانور تِیل اِسلاید و مانور هوک را در بالاترین کیفیت داراست. انجام مانور هِربست برای سوخو-35 بسیار پیش پا افتاده است.

در شروع پروژه سوخو-35 مدل های پیش نمونه با پیش بال ساخته شده بودند؛ ولی در ادامه پروژه برای کاهش سطح مقطع راداری و بعلاوه چابکی در مانور هوایی، مهندسان تصمیم گرفتند که این پیش بالها را حذف نمایند. مدل دارای پیش بال دیگر ساخته نمی گردد و در مجموع تنها 15 فروند سوخو-35 با پیش بال ساخته شده است.

همه نمونه های صادراتی نیز بدون پیش بال هستند. سوخو-35 از رادار بسیار نیرومند N035 ایربیس E بهره می برد که به پلنگ برفی مشهور است. این رادار مدل پیشرفته ای از رادار N011M است که در جنگنده سوخو-27ام به کار رفته است. این رادار توانایی شناسایی اهداف هوایی در فاصله 400 کیلومتری را دارد و می تواند 30 هدف هوایی را از فاصله 300 کیلومتری رهگیری نموده و همزمان با 8 فروند از آنها درگیر گردد. از آنجاییکه این رادار چندمنظوره دارای فناوری دهانه ترکیبی است، توانایی ارائه تصویرهای باکیفیت از سطح زمین و عوارض جغرافیایی را دارا است.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "سوخو35 روسیه چند فروخته می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوخو35 روسیه چند فروخته می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید