کریستیانو رونالدو در هتل بتیس در ریاض

به گزارش وبلاگ تینتا، رئال بتیس از روز گذشته و برای حضور در سوپرجام اسپانیا در ریاض عربستان حضور دارد. بتیس فردا شب باید در نیمه نهایی این رقابت ها برابر بارسلونا قرار بگیرد و در صورت پیروزی، با برنده ملاقات رئال مادرید و والنسیا ملاقات خواهد نمود.

کریستیانو رونالدو در هتل بتیس در ریاض

شب گذشته کریستیانو رونالدو به هتل بتیسی ها رفت و هدف او ملاقات با هم تیمی اش در تیم ملی پرتغال یعنی ویلیام کاروالیو بود. کاروالیو چند فصلی است که برای بتیس بازی می نماید و در تیم ملی پرتغال نیز 80 بازی ملی دارد که تقریبا در بیشتر آن ها کنار رونالدو به میدان رفته است. او شب گذشته عکسی از خود و رونالدو در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد تا معین گردد که فوق ستاره نو النصر در هتل رئال بتیس حضور دارد.

رونالدو اخیرا با قراردادی نجومی با النصر عربستان قراردادی دو سال و نیمه بست. جالب اینکه اولین گل دوران حرفه ای رونالدو برابر رئال بتیس بود. او در 17 سالگی و زمانی که برای اسپورتینگ لیسبون بازی می کرد، در یک بازی محبت آمیز مقابل بتیس از دقیقه 70 وارد زمین شد و توانست گلزنی کند و یاری کرد اسپورتینگ 3-2 برنده گردد. رونالدو را در آن موقع کسی نمی شناخت، اما یک سال بعد او با انتقال به منچستریونایتد تبدیل به چهره ای جهانی شد.

منبع : ورزش سه

منبع: فرارو

به "کریستیانو رونالدو در هتل بتیس در ریاض" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریستیانو رونالدو در هتل بتیس در ریاض"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید