طالع بینی چینی؛ 2023 برای چه کسانی سال خوبی خواهد بود؟

به گزارش وبلاگ تینتا، با شروع هر سال چینی، منظره متولدین دیگر نماد ها برای سال پیش رو هم پیش بینی می گردد. بر اساس همین پیش بینی ها 2023 برای متولدین سال های گاو، ببر و مار، سالی مملوء از شانس خواهد بود، اما برای متولدین سال های میمون و خروس سخت خواهد گذشت.

طالع بینی چینی؛ 2023 برای چه کسانی سال خوبی خواهد بود؟

سال نو چینی رسماً از روز یکشنبه 22 ژانویه (2 بهمن ماه) شروع می گردد، سالی که بر اساس طالع بینی چینی سال خرگوش است. از آنجایی که در فرهنگ چینی، خرگوش نماد آرامش، طول عمر و موفقیت است، طالع بین ها آن را سال امید می دانند.

اما 2023 برای چه کسانی به طور خاص سال خوبی خواهد بود؟ زودیاک چینی از چرخه ای 12 ساله تشکیل شده که هر سال آن به یک حیوان اختصاص دارد. علاوه بر خرگوش، میمون، گاو، مار، بز، ببر، موش، اژدها، خروس، اسب، سگ و خوک نیز در این چرخه وجود دارد. به عقیده چینی ها، متولدین هر سال از ویژگی های به خصوصی برخوردارند و حیوان سال تولدشان شانس آن ها در زمینه عشق و مقدار سازگاری شان با متولدین دیگر نماد ها را مشخص می نماید.

برای مثال، متولدین سال میمون (1956 - 1968 - 1080 - 1992 - 2004 - 2016) از شخصیتی آهنربایی برخوردار و شوخ طبع و باهوش اند. با شروع هر سال چینی، منظره متولدین دیگر نماد ها برای سال پیش رو هم پیش بینی می گردد. بر اساس همین پیش بینی ها 2023 برای متولدین سال های گاو، ببر و مار، سالی مملوء از شانس خواهد بود، اما برای متولدین سال های میمون و خروس سخت خواهد گذشت. در ادامه می خواهیم ببینیم پیش بینی ها درباره شرایط متولدین این نماد ها در سال 2023 چه می گوید.

متولدین سال گاو (1949 - 1961 - 1973 - 1985 - 1997)

ثروث متولدین سال گاو در این سال رو به رشد خواهد بود، اما طالع بین ها توصیه می نمایند برای پیشرفت شغلی خود سخت کوشش کنید و هیچ فرصتی را از دست ندهید. از جهت عشق نیز سال جاری شانس با متولدین سال گاو است، اما باید در ماه های پیش رو به طور ویژه مراقب سلامتی خود باشند. توصیه می گردد در صورت احساس هر مسئله ای، فوراً به آن رسیدگی پزشکی گردد.

رنگ هایی که برای متولدین سال گاو شانس می آورد: زرد، قهوه ای، طلایی، نقره ای و سفید.

متولدین سال ببر (1950 - 1962 - 1974 - 1986 - 1998)

منظره کلی برای متولدین سال ببر افزایش شانس است. طالع بین ها توصیه می نمایند یاد بگیرید از شکست های گذشته خود تجارب ارزشمندی کسب کنید تا جلوی وقوع مشکل در آینده را بگیرید. از جهت شغل هم 2023 برای این افراد با پیشرفت هایی همراه خواهد بود. از جهت ثروت، پول بیشتری نسبت به سال قبل به دست خواهید آورد، اما شانس کسب ثروت در این سال به طور کلی روندی کاهشی خواهد داشت.

رنگ هایی که برای متولدین سال ببر شانس می آورد: سبز.

متولدین سال مار (1953 - 1965 - 1977 - 1989 - 2001)

سال جاری برای متولدین سال مار از جهت موفقیت های شغلی سال بسیار خوبی خواهد بود و از سوی کارفرمای خود مورد تقدیر قرار خواهند گرفت. 2023 برای این افراد با ترفیع شغلی و افزایش عایدی نیز همراه خواهد بود. اگر در رابطه عاشقانه نیستید، از فرصت های زیادی برای پیدا کردن یک شریک عاطفی برخوردار خواهید شد. اما اگر در رابطه یا متأهل هستید، ماه های پیش رو با کشمکش های زیادی همراه خواهد بود. طالع بین ها توصیه می نمایند اختلافات را کنار بگذارید و با گفتگویی فکر شده دعوا را فیصله دهید.

رنگ هایی که برای متولدین سال مار شانس می آورد: زرد.

متولدین سال خروس (1957 - 1969 - 1981 - 1993 - 2005)

متأسفانه بر اساس طالع بینی چینی 2023 سال راحتی برای متولدین سال خروس نخواهد بود. خود را برای مواجهه با انواع چالش ها و موانع آماده کنید. متولدین سال خروس باید خوش بینی خود را حفظ نمایند و نسبت به سال گذشته کوشش بیشتری را به کار ببندند. اما جای امیدواری هم هست و در زمینه عشق سال جاری اتفاقات خوبی پیش روی شما است.

رنگ هایی که برای متولدین سال خروس خوش شانسی می آورد: طلایی، قهوه ای و زرد.

متولدین سال میمون (1956 - 1968 - 1980- 1992 - 2004)

متولدین سال میمون سال جاری به علت اثرات منفی فلکی باید بیشتر سال را محتاطانه و دست به عصا پیش بروند. به گفته طالع بین ها این امر تأثیری منفی بر زندگی کاری این افراد خواهد داشت. آن ها می گوید شاید با سخت یا خسته نماینده شدن شرایط ترجیح دهید همه چیز را رها کنید، اما نباید تسلیم شوید. در زمینه عشق، اما اتفاقات مثبت تری انتظارتان را می کشند، هم برای کسانی که امیدوارند بتوانند شریک عاطفی ای برای خود پیدا نمایند و هم آن هایی که در رابطه یا متأهل هستند.

رنگ هایی که برای متولدین سال میمون شانس می آورد: سفید، آبی و طلایی.

در سال 2023 چطور شانس را به زندگی خود آوریم؟

کار هایی هست که به ادعای چینی ها با انجام آن ها در ماه ژانویه می توان سال پیش روی خود را از شانس برخوردار کرد. در شب سال نوی چینی، یعنی امروز 21 ژانویه تا دیروقت بیدار بمانید و به هر کسی که پیش تان بود حرف های مثبت بزنید.

علاوه بر این، طالع بین ها توصیه می نمایند خانه خود را با درختچه کامکوات یا پرتقال زینتی (مینیاتوری) تزئین کنید که در فرهنگ چینی نماد ثروت و خوش شانسی است و از رنگ هایی که بر اساس نماد سال تولدتان برایتان خوش شانسی می آورد در ظاهر خود بهره ببرید. به گفته طالع بین ها، خوردن برخی غذا های چینی هم خوش شانسی می آورد، مثل دامپلینگ (کوفته خمیری)، بادام زمینی سوخاری و کوکی گردویی.

منبع: روزیاتو

منبع: فرادید

به "طالع بینی چینی؛ 2023 برای چه کسانی سال خوبی خواهد بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طالع بینی چینی؛ 2023 برای چه کسانی سال خوبی خواهد بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید