دعوت از داور ایرانی به مراسم گلدن گلوب برای اولین بار ، حامد سلیمان زاده کیست؟

به گزارش وبلاگ تینتا، حامد سلیمان زاده منتقد، پژوهشگر، مدرس دانشگاه و فیلمساز به عنوان یکی از داوران هشتادمین دوره مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب 2023 انتخاب شد.

دعوت از داور ایرانی به مراسم گلدن گلوب برای اولین بار ، حامد سلیمان زاده کیست؟

به گزارش وبلاگ تینتا، حامد سلیمان زاده منتقد، پژوهشگر، مدرس دانشگاه و فیلمساز به عنوان یکی از داوران هشتادمین دوره مراسم جوایز گلدن گلوب 2023 در کشور آمریکا انتخاب شد.

سلیمان زاده که پیش از این، داوری جشنواره های معتبر سینمای دنیا از جمله،جشنوراه کن در فرانسه، جشنواره برلین در آلمان، گوتنبرگ در سوئد، اُبرهاوزن در آلمان، استانبول در ترکیه و … را بر عهده داشته است، این بار به عنوان اولین ایرانی در طول ادوار برگزاری مراسم سینمایی و تلویزیونی معتبر جوایز گلدن گلوب (Golden Globe Awards) به عنوان داور در بخش سینما حضور دارد.

این مراسم هر ساله در آمریکا و به وسیله اعضای انجمن مطبوعات خارجی هالیوود به برترین تولیدات سینمایی و تلویزیونی، هم داخلی و هم خارجی جوایزی را اهدا می نماید.

این دعوت از سمت انجمن مطبوعات خارجی هالیوود (Hollywood Foriegn Press Asssociation) که وظیفه برگزاری مراسم گلدن گلوب در لس آنجلس آمریکا را بر عهده دارد، اجرا شده است و هشتادمین دوره آن قرار است در ماه ژانویه سال 2023 در منطقه بورلی هیلز در شهر لس آنجلس در کشور آمریکا برگزار گردد.

انجمن مطبوعات خارجی هالیوود (HFPA) یک سازمان غیرانتفاعی متشکل از روزنامه نگاران و عکاسانی است که از فعالیت های تلویزیونی و سینمایی ایالات متحده آمریکا برای رسانه های دیداری و نوشتاری گزارش ارائه می دهند.

  • ببینید | لحظه معرفی لیلا حاتمی به عنوان داور در جشنواره ونیز
  • تصاویر لیلا حاتمی در فوتوکال داوران جشنواره ونیز

منبع: خبرگزاری صبا

منبع: همشهری آنلاین

به "دعوت از داور ایرانی به مراسم گلدن گلوب برای اولین بار ، حامد سلیمان زاده کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت از داور ایرانی به مراسم گلدن گلوب برای اولین بار ، حامد سلیمان زاده کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید