انگاپت بلیت توکیو را برای والیبال فرانسه صادر کرد

به گزارش وبلاگ تینتا، تیم ملی والیبال فرانسه با شکست دادن آلمان، به عنوان آخرین سهمیه قاره اروپا راهی بازی های المپیک 2020 توکیو شد.

انگاپت بلیت توکیو را برای والیبال فرانسه صادر کرد

به گزارش وبلاگ تینتا، از ساعت 22:40 آدینه شب 20 دی ماه 1398، در فینال رقابت های والیبال انتخابی المپیک 2020 قاره اروپا، تیم ملی والیبال فرانسه توانست با درخشش نفراتی چون اروین انگاپت در شهر برلین، میزبان خود تیم ملی آلمان را در بازی فینال سه بر صفر شکست داده و مقتدرانه جواز حضور در بازی های المپیک توکیو را کسب کند.

در این ملاقات حساس، شاگردان تیلیه در تیم ملی فرانسه با عملکردی فوق العاده در سرویس و کارهای سرعتی، دریافت و دفاع وسط میزبان را مقابل طرفداران آلمانی بارها و بارها از ابتدای ست اول تا انتهای ست سوم جا گذاشتند تا نهایتا سه بر صفر برنده این ملاقات شوند.

در ست سوم این بازی البته آلمانی ها فرایند بهتری در حمله داشتند و تا امتیاز 23 با مهمان قدرتمند خود مساوی پیش رفتند، اما نهایتا اروین انگاپت ستاره بی چون و چرای این بازی، با یک امتیاز آبشار و یک امتیاز سرویس فرانسه را 25 - 23 به فزونی رساند تا جواز حضور در المپیک را برای خروس ها صادر کند.

نتایج سه ست این بازی به توضیح زیر رقم خورد:

ست اول: 25 - 20 فرانسه

ست دوم: 25 - 20 فرانسه

ست سوم: 25 - 23 فرانسه

به این ترتیب تیم ملی والیبال آلمانی در میان طرفداران پر شور خود، بعد از چهار سال بار دیگر در خانه از صعود به بازی های المپیک بازماند.

در سرانجام این بازی، گروزر پشت خط زن تیم ملی آلمان با کسب 20 پوئن امتیاز آورترین بازیکن زمین شد اما با این حال درخشش او نیز برای متوقف کردن خروس ها و صعود ژرمن ها به المپیک 2020 توکیو کافی نبود.

همچنین پیش از این تیم های ژاپن (به عنوان میزبان)، برزیل و آرژانتین از آمریکای جنوبی، آمریکا از آمریکای شمالی، ایتالیا، لهستان و روسیه از اروپا و تیم ملی تونس از آفریقا جواز حضور در بازی های المپیک 2020 توکیو را کسب نموده بودند. به این ترتیب تنها 3 سهمیه دیگر باقی است که طی روزهای آینده و به وسیله بازی های انتخابی قاره ای، در قاره های آسیا، آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی مشخص تکلیف می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "انگاپت بلیت توکیو را برای والیبال فرانسه صادر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگاپت بلیت توکیو را برای والیبال فرانسه صادر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید