خداحافظی بازیکن استقلالی؟ ، این یک اتفاق تلخ برای تیمی است که مدعی قهرمانی در لیگ است

به گزارش وبلاگ تینتا، بازیکن سابق استقلال با بیان اینکه بی تجربگی حجت کریمی به استقلال ضربه زد گفت: پس لرزه های نیامدن بیرانوند باعث بر کناری سرپرست باشگاه استقلال و ایجاد تغییرات تازه شد.

خداحافظی بازیکن استقلالی؟ ، این یک اتفاق تلخ برای تیمی است که مدعی قهرمانی در لیگ است

به گزارش وبلاگ تینتا آنلابین، علی حمودی در مورد شرایط استقلال گفت: استقلال روزهای سختی را سپری می نماید و برای تیم بزرگی چون استقلال این شرایط باورکردنی نیست. مدیریت ضعیف، استقلال را به این روز انداخته است. تیم ها برای آغاز فصل برنامه ریزی دقیق می نمایند و نفرات مورد نظر کادر فنی را جذب می نمایند اما استقلال در اوج یار گیری مدیرش استعفا می دهد و باشگاه دچار بحران می گردد.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال توضیح داد: بی تجربگی حجت کریمی و تغییرات پی در پی استقلال را وارد حاشیه کرد. یکی از اشتباهات کریمی این بود که در پی جذب بیرانوند رفت. تعیین بود که بیرانوند چون مهره اصلی پرسپولیس است به استقلال نخواهد آمد اما مدیران کم تجربه استقلال تمام وقت خود را صرف این انتقال کردند و از مسیر اصلی دور شدند و در آخر هم بیرانوند با دهن کجی به مدیران استقلال بازهم با پرسپولیس قرار داد بست.

حمودی در ادامه گفت: پس لرزه های نگرفتن بیرانوند و جذب بازیکنان نو باعث شد تا کریمی که تحت فشار زیادی بود استعفا داده و علی خطیر جانشین او گردد تا بازهم شاهد تغییر در سطح مدیریت باشگاه استقلال باشیم. حالا خطیر کار سختی پیش رو دارد او باید به فکر جذب بازیکنان نو، پرداخت مطالبات بازیکنان داخلی و خارجی باشد و کوشش کند تا به تیم آرامش را منتقل کند، درست برخلاف استقلال سایر تیم های مدعی در آرامش کامل و بدون دغدغه نفرات مورد نظر را جذب نموده و خود را آماده آغاز لیگ می نمایند.

وی اضافه کرد: پرسپولیس بعد از حواشی بیرانوند بسرعت خود را جمع کرد و اجازه نداد آرامش تیم برهم زده گردد اما استقلال چون مدیریت صحیح نداشت اسیر حواشی شد و کار از دست مدیران خارج شد و می بینیم تبعات این اشتباهات مدیریتی همچنان ادامه دارد.

حمودی در مورد شرایط نکونام در این روزهای سخت گفت: جواد را چون همبازی بودیم بخوبی می شناسم، او تنها گزینه ای بود که طرفداران قبولش دارند، او کارش را خیلی جدی آغاز کرد اما مسائل متعدد کار برای نکونام سخت نموده، نبود بازیکن، عدم جذب نفرات مورد نظر و مسائل مالی باعث شده تیم با نفرات کم تمرین کند، تنها 20 روز به آغاز لیگ به جای مانده اما هنوز استقلال کامل نشده و این یک اتفاق تلخ برای تیمی است که مدعی قهرمانی در لیگ خواهد بود.

بازیکن سابق استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال با این شرایط در لیگ بیست و سوم پیروز خواهد شد؟ گفت: من در این تیم بازی و مسائلش را لمس کردم. می دانم مسائل مالی به این تیم ضربه می زند. خود من با اینکه چندین سال است از این تیم جدا شدم ولی هنوز بخشی از طلبم را دریافت نکردم اما تا به امروز در باره اش صحبت ننموده ام. استقلال اگر با این شرایط پیش برود شک نکنید پیروز نخواهد شد مگر اینکه در چند روز آینده اتفاقات دیگری رخ دهد و خواسته های نکونام برآورده گردد.

وی در مورد ملاقات زود هنگام سرخابی ها در هفته پنجم لیگ برتر اظهار کرد: تجربه زیادی در دربی دارم و در آن موقع چندین بار پرسپولیس را شکست دادیم، برترین زمان برای دربی هفته هشتم تا یازدهم است، تیم ها شکل واقعی خود را پیدا نموده اند و بازی مجذوب کننده تر می گردد، اما اگر استقلال و پرسپولیس بتوانند در چهار هفته اول امتیازات لازم را بدست بیاورند دربی دیدنی تر خواهد شد.

علی حمودی که در تیم استقلال ملاثانی بازی می نماید، درباره شگفتی سازی این تیم در جام حذفی فصل گذشت هم گفت: استقلال ملاثانی باتوجه به مدیریت غلط در حال نابودی است و هیچکس به فکر این تیم نیست و نامش در لیگ یک وجود ندارد. در ورزش ما و خصوصاً فوتبال مدیران متفاوتی را شاهد هستیم عده ای به ورزش و توسعه آن علاقمند هستند و عده ای هم نه. این دوگانگی به ورزش ما لطمه های زیادی زده است.

حمودی پاسخ به این سوال که چه زمانی از فوتبال خداحافظی می نماید؟ گفت: در حال حاضر شرایط جسمانی من طوری است که می توانم بازی کنم، به مربیگری هم علاقه دارم و در کلاس های مربیگری شرکت کردم و کوشش می کنم با دانش کامل و روز جهان وارد عرصه مربیگری شوم.

منبع: همشهری آنلاین

به "خداحافظی بازیکن استقلالی؟ ، این یک اتفاق تلخ برای تیمی است که مدعی قهرمانی در لیگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی بازیکن استقلالی؟ ، این یک اتفاق تلخ برای تیمی است که مدعی قهرمانی در لیگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید