سیم خاردار فوتبال ایران: زندگی ام کوچک تر شده و کسی سراغی از من نمی گیرد

به گزارش وبلاگ تینتا، پیشکسوت فوتبال ایران گفت: زندگی ام روز به روز کوچک تر شد، ولی دست احتیاج به کسی دراز نکردم و از این به بعد هم خدا بزرگ است.

سیم خاردار فوتبال ایران: زندگی ام کوچک تر شده و کسی سراغی از من نمی گیرد

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ تینتا، اکبر کارگر جم، پیشکسوت استقلال یکی از ارکان اصلی این تیم در سومین دوره جام باشگاه های آسیا بود. کارگر جم که ملقب به سیم خاردار بود در سال 1353 مرد سال فوتبال ایران شد. با او گفت وگویی درباره شرایط استقلال و خودش انجام دادیم که در زیر می خوانید:

وبلاگ تینتا: استقلال و پرسپولیس به علت عدم صدور مجوز حرفه ای از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شدند. فکر می کنید چه کسانی مقصر این اتفاق هستند؟

مسئولان در این زمینه سهل انگاری کردند. باید کارها را به موقع انجام می دادند که این کار را نکردند. برای آسیا بهتر بود استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان شرکت نمایند؛ وقتی این دو تیم نباشند، کیفیت بازی های لیگ قهرمانان آسیا پایین می آید. وجود سرخابی ها برای آسیا خیلی مهم بود.

وبلاگ تینتا: استقلال بالاخره پس از چند فصل ثبات نسبی پیدا نموده و در صدر جدول قرار گرفته است. عملکرد این تیم را در انتها هفته چهاردهم چطور ارزیابی می کنید؟

فرهاد مجیدی تیم جوانی دارد؛ بازیکنانی که انگیزه دارند و روز به روز بهتر می شوند. بعضی مواقع بازی های این تیم بهتر است و بعضی مواقع بد، ولی کم کم خوب می شوند و هر چقدر کنار هم بازی نمایند، هماهنگی شان بیشتر خواهد شد.

وبلاگ تینتا: از نسل فعلی بازیکنان استقلال کدام بازیکن به سبک دوران بازی تان شباهت دارد؟

همه بازیکنان خوب هستند. کسی بازی های من را به یاد نمی آورد که بگویم چه سبک بازی داشتم. زمان ما این امکانات و شرایط فعلی وجود نداشت. مگر کسی می داند من چه مقطع زمانی در استقلال بازی می کردم؟

وبلاگ تینتا: یعنی کسی سراغی از شما را نمی گیرد؟

خیر، این شما هستید که پس از مدت ها سراغم را گرفتید. مردم هم آن طور که باید مرا نمی شناسند و نمی دانند چه افتخاراتی داشتم. وقتی اسمی از من می آید، شاید بعضی همین طوری نامم را شنیده باشند یا پدرانشان چیزی گفته باشند.

وبلاگ تینتا: چندی پیش حسن روشن را به علت اینکه نشناخته بودند، به استادیوم آزادی راه ندادند. فکر می کنید اگر به استادیوم بروید کسی شما را بشناسد؟

خیر، باید یک نفر را بگذارند تا ورزشکاران و پیشکسوتان را بشناسد و بداند چه کسی می آید و چه کسی می رود. راه چاره ساده ای وجود دارد که کارت هایی برای پیشکسوتان صادر نمایند تا مسئله ای برای ورود به استادیوم نداشته باشند. باید از مسئولان باشگاه استقلال و دیگر نهادهای مربوط سؤال کرد که چرا سراغی از ما نمی گیرند. صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان وظیفه دارد به مسائل پیشکسوتان رسیدگی کند.

وبلاگ تینتا: شرایط زندگی تان چطور می گذرد؟

زندگی ام روز به روز کوچک تر شده است. کار ثابتی نداشتم که عایدی ثابتی داشته باشم. آپارتمانی داشتم که آن را فروختم، دوباره آپارتمانی خریدم و باز هم مجبور به فروش شدم. خودرویم را فروختم و از جیبم هزینه کردم و دست احتیاج به کسی دراز نکردم. کم و بیش با زندگی ساختم و از این به بعد هم خدا بزرگ است.

وبلاگ تینتا: شرایط بیماری تان به چه صورت است؟

زیر نظر پزشکان تحت نظر هستم و هر چند ماه یک بار باید آزمایش بدهم. مسئولان باید به فکر من و دیگر پیشکسوتان باشند. از شما تشکر می کنم که حداقل سراغی از من گرفتید.

؛

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سیم خاردار فوتبال ایران: زندگی ام کوچک تر شده و کسی سراغی از من نمی گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیم خاردار فوتبال ایران: زندگی ام کوچک تر شده و کسی سراغی از من نمی گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید