تقدیر از تولیدکنندگان برتر کشاورزی چهارمحال و بختیاری

به گزارش وبلاگ تینتا، با اهدای لوح سپاس، تندیس و مدال از نمونه های بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری در سال 1400-1401 تقدیر شد.

تقدیر از تولیدکنندگان برتر کشاورزی چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری؛ فراوریکنندگان بخش کشاورزی استان در رشته های فراوری بادام، فراوری پیاز، زن عشایری و گندمکار رتبه اول فراوریکنندگان برتر کشوری را کسب کردند.

بیشتر بخوانید

لوح سپاس وزیر جهاد کشاورزی به همراه تندیس و مدال سی و ششمین دوره انتخاب فراوریکننده برتر کشوری از سوی مهندس بیک بکان معاون بهبود فراوریات گیاهی و مهندس رفیعی مدیر و همکاران ترویج کشاورزی استان به این کشاورزان برتر اهدا شد.

سیروس بیک بکان معاونت بهبود فراوریات گیاهی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این استان به عنوان یکی از استان های کلیدی کشور در حوزه کشاورزی شناخته می گردد، گفت: سعی خواهیم کرد در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها نظرات فراوریکنندگان را لحاظ کنیم چرا که مشارکت فراوریکنندگان در طراحی، اجرا و ارزیابی از پروژه ها و برنامه های توسعه ای، گام موثری برای تحقق پایداری فراوری در حوزه کشاورزی است.

فرهاد رفیعی مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان هم با بیان اینکه سال جاری، مزین به نام دانش بنیان است و کوشش می گردد یک فراوری دانش بنیان و مدیریت علمی در واحدهای فراوریی اجرا گردد، اضافه نمود: از ظرفیت فراوریکنندگان نمونه در پیاده سازی آخرین یافته های تحقیقاتی در حوزه های تخصصی حتماً استفاده خواهیم کرد.

وبلاگ تینتا چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تقدیر از تولیدکنندگان برتر کشاورزی چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر از تولیدکنندگان برتر کشاورزی چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید