استارتاپ

تداوم بلاتکلیفی کسب وکار های مجازی

رضا الفت نسب با تاکید بر این موضوع که اگر این اتفاق بیفتد عقب گرد می کنیم، اظهار کرد: حال اگر این اتفاق بیفتد، ما به شش سال قبل بر می گردیم. دوستان وزارت صمت این موضوع را کتمان می نمایند. اینکه بخواهند اتحادیه کسب وکارهای مجازی را با چهار هزار عضو حذف نمایند،...

25 بهمن 1401

دو مدیرکل ستادی حوزه معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم منصوب شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت علوم، در حکم انتصاب دکتر امید رضایی فر بر بسترسازی برای ارتقاء شاخص های اشتغال زایی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با حمایت از فعالیت های شرکت های نوآفرین، استارتاپ ها و شرکت های کوچک و میانه، و بسترسازی برای...

1 دی 1401

عکس ، شهر مریخی ایلان ماسک این شکلی خواهد بود!

همشهری آنلاین نوشت: ایلان ماسک برنامه های بزرگی برای راه اندازی یک مستعمره انسانی در مریخ در طول زندگی اش دارد و هوش مصنوعی پیش بینی نموده است که این چگونه چیزی می تواند باشد.

4 آبان 1401

برترین دانشگاه های کانادایی برای اپلای کردن

در سال های اخیر، تحصیل در دانشگاه های بین المللی برای دانشجویان به یک معیار مهم تبدیل شده است.

28 مهر 1401

پرواز از شانگهای تا لس آنجلس در پنج ساعت

CNN:در این چند سال، رقابتی بین استارتاپ های حوزه هوا فضا در گرفته است. رقابتی که بعد از زمین گیر شدن هواپیماهای کنکورد در سال 2003 از علاقه دوباره مردم به سفرهای مافوق صوت خبر می دهد.

15 مرداد 1401

روبوتاکسی چینی بدون فرمان

بایدو شرکت فناوری چینی از طرح هایی برای یک خودروی خودران الکتریکی با فرمان قابل جابجایی رونمایی کرده است که گام رو جلوی دیگری در رقابت بر سر روبوتاکسی های سریع در چین است.

8 مرداد 1401

معرفی گوشی ناتینگ فون 1 و هر آن چه درباره آن نمی دانیم!

از زمان راه اندازی استارت آپ مرموز ناتینگ که به وسیله کارل پی، یکی از بنیانگذاران سابق OnePlus در اواخر سال 2020 ایجاد شده است، این استارت آپ در کوشش بوده تا فعالیت هایش را دور از ذره بین مطبوعات نگه دارد. با این حال تایید شده است که دومین محصول این استارت آپ،...

4 مرداد 1401

نگاهی به مهمترین روش های نوآوری باز، رشد اقتصاد دانش بنیان در گرو عبور از مدل نوآوری بسته است

نوآوری و تجاری سازی ایده ها و فناوری ها از الزامات شکل گیری اقتصاد دانش بنیان است. در این میان حرکت به سمت نوآوری باز و تغییر رویکرد بنگاه ها و حاکمیت نسبت به نوآوری، اهمیت بالایی دارد.

19 تیر 1401

رندرهایی از هتل فضایی فون براون استیشن منتشر شد

شرکت کالیفرنیایی The Gateway Foundation طراحی های باورنکردنی از هتل فون براون استیشن منتشر کرده است. اینجا، هتلی معلق در فضا است.

30 اردیبهشت 1401

مشارکت 43 انجمن علمی و پژوهشی در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد خراسان رضوی

عضو ستاد رویداد گام دوم دانشگاه آزاد خراسان رضوی گفت: همه گروه ها، هسته ها و ایده های رسیده به دبیرخانه این رویداد، مساله محور، خلاقانه و در راستای حل مسائل و مسائل جامعه است.

9 اردیبهشت 1401

شرکت های لیزینگ کوشش برای فروش اقساطی خودروی اپل را آغاز نموده اند

اگرچه هنوز جزئیات رسمی درباره خودروی اپل از سوی این شرکت ارائه نشده است، اما گزارش ها از جدی تر شدن مراحل ساخت خودرو حکایت دارند و شرکت های لیزینگ هم از حالا کوشش های خود را برای جلب نظر مشتریان بالقوه این خودروی آینده شروع نموده اند.

25 بهمن 1400

محصولات شرکتهای دانش بنیان در نمایشگاه جیتکس عرضه شد

پاویون شرکت های دانش بنیان ایرانی در بخش فیوچر استارز (Future Stars) نمایشگاه جیتکس 2021 دبی از امروز با حضور 20 شرکت دانش بنیان در امارات برپا شد.

13 آبان 1400

حل نوآورانه چالش های کشاورزی و منابع طبیعی به همت پارک علمی و فناوری دانشگاه تهران

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، اولین رویداد میتاپ (meet up) را با نام میتاپارک و با موضوع حل نوآورانه چالش های کشاورزی و منابع طبیعی را برگزار می نماید.

29 خرداد 1400

جزئیات استقرار شرکت های دانش بنیان در شهرک های صنعتی

به گزارش خبرنگاران، معاونت علمی و فناوری با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران تفاهم نامه ای در راستای توسعه و نفوذ فناوری های نوین در صنایع کوچک و متوسط، ارتقا سطح فنی و کیفی در محصولات و خدمات فنی و تخصصی، توسعه زیرساخت های مورد احتیاج نوآوری در سطح...

26 اردیبهشت 1400

شبکه اجتماعی، ایده کسب درآمد از توئیتر!

خبرنگاران- توییتر برای نخستین بار ایده عرضه یک محصول اشتراکی را عنوان نمود که به کاربران امکان می دهد از فالوئرهایشان برای دسترسی به محتوا یا تجربه ویژه، پول دریافت نمایند.

5 فروردین 1400

فعالیت بیش از 7 هزار استارت آپ و کسب و کارهای نو

به گزارش خبرنگاران، دکتر اسماعیل قادری فر عصر پنجشنبه در مراسم افتتاحیه رویداد مسئله محور ره نشان؛ از جمله رویدادهای بنیاد ملی نخبگان ذیل طرح شهید بابایی که در محل صندوق نواوری و شکوفایی به صورت آنلاین و حضوری برگزار گشت گفت: بنیاد ملی نخبگان و معاونت...

15 آبان 1399

گذر گردشگری در قلب پایتخت افتتاح می شود، دعوت ناسا برای رصد ماه از تهران

در هفته تهران بخش های مختلف فرهنگی، هنری و گردشگری پایتخت سعی دارند با معرفی جاذبه های تهران، عموم جامعه را به حضور مستمر و فعال البته بیشتر در فضای باز دعوت کنند و رونقی دوباره به بخش های خاموش مانده تهران بدهند. در این هفته برنامه های مختلف برگزار می...

14 آبان 1399