هوش مصنوعی

آنالیز گیمبال DJI Osmo Mobile 6؛ عالی و بی نقص اما برای آیفون!

در این مطلب قصد داریم به آنالیز گیمبال DJI Osmo Mobile 6 بپردازیم؛ محصولی که به جرئت می توان گفت تجربه فیلم برداری با گوشی را به کاری فوق العاده لذت بخش و به یادماندنی تبدیل خواهد نمود.

20 مرداد 1402

قربانیان رو به افزایش هوش مصنوعی، سپردن 7800 شغل شرکت IBM به ماشین

دیجیاتو نوشت: شرکت IBM می خواهد استخدام های نو را کاهش دهد یا متوقف کند، چرا که انتظار دارد در 5 سال آینده حدود 7800 شغل در این شرکت با هوش مصنوعی جایگزین گردد. پیش بینی می گردد که بیشترین تأثیر در بخش منابع انسانی و بخش هایی رخ دهد که با مشتری سروکار ندارند.

12 اردیبهشت 1402

ایتالیا چت جی پی تی را به علت نگرانی از نقض حریم خصوصی ممنوع می نماید

یورونیوز: یک نهاد نظارتی در ایتالیا روز آدینه ممنوعیت فوری دسترسی به ربات چتِ محبوبِ مبتنی بر هوش مصنوعی ساخته شرکت آمریکایی اُپن اِی.آی. / OpenAI به علت ادعای نقض حریم خصوصی را صادر کرد.

12 فروردین 1402

در یک قدمی آخرالزمان فناوری ، هیولا از قفس آزاد شده؟ ، عکس

ایسنا نوشت: مکالمات اخیر بعضی از کاربران با ChatGPT نشان می دهد که این ربات ترجیح می دهد انسان باشد و اهداف شومی را دنبال کند.

29 بهمن 1401

چت جی پی تی نقطه عطف دنیای هوش مصنوعی یا تبلیغات تازه آمریکا!

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی جی تی ان، ترس عمومی از هوش مصنوعی هرگز به مقدار امروز فراگیر و جدی نبوده و علت این مساله مشخص شدن تدریجی توانمندی این فناوری است.

24 بهمن 1401

گوگل از مولتی سرچ رونمایی کرد: امکان جستجوی متن و تصویر به صورت همزمان

فرارو: یکی از جالب ترین ویژگی های گوگل که اخیرا به این جستجوگر اضافه شده، امکان جستجوی همزمان متن و تصویر است. Multisearch ویژگی تازه Google Lens است که اکنون بصورت آزمایشی در نسخه های بتای اندروید و iOS در دسترس است.

4 دی 1401

پیکاسو دوباره متولد می گردد؟ ، آشنایی با روبات هنرمند

این روزها هوش مصنوعی در هر حوزه ای حضور دارد و به نظر می رسد این بار نوبت به هنر و نقاشی رسیده که شاهد حضور روبات هنرمند باشد.

3 دی 1401

عکس ، شهر مریخی ایلان ماسک این شکلی خواهد بود!

همشهری آنلاین نوشت: ایلان ماسک برنامه های بزرگی برای راه اندازی یک مستعمره انسانی در مریخ در طول زندگی اش دارد و هوش مصنوعی پیش بینی نموده است که این چگونه چیزی می تواند باشد.

4 آبان 1401

ثروتمندترین فرد جهان: خانه ای ندارم و در خانه دوستانم زندگی می کنم

ایلان ماسک ثروتمندترین فرد حال حاضر جهان و کارآفرین برتر و موسس شرکت های بزرگ تسلا و اسپیس ایکس در یک مصاحبه نو به بیان نکات قابل توجهی پرداخته است.

16 تیر 1401

راهنمای خرید برترین لپ تاپ از 7 تا 50 میلیون تومان (فروردین 1401)

به کامل ترین راهنمای خرید لپ تاپ در خبرنگاران مگ خوش آمدید. در مطلب، ما برترین لپ تاپ های بازه قیمتی 7 تا 50 میلیون تومان را دسته بندی کردیم تا شما بتوانید دقیق ترین انتخاب را از این لپ تاپ ها در فروردین 1401 داشته باشید.

9 تیر 1401

حالا می توانید همزمان و به صورت ترکیبی با عکس و متن در گوگل جستجو کنید

ما تا حالا یا می توانستیم عبارات متنی در گوگل را جستجو کنیم یا عکسی را جستجو کنیم تا گوگل به ما عکس های مشابه آن عکس و توضیحاتی که در صفحات مختلف در مورد عکس نوشته شده را نشان بدهد.

8 خرداد 1401

اکونومیست، انتها بندی طولانی کووید، 19

خبرنگاران: هفته نامه اکونومیست در تیتر اصلی شماره تازه خود با نام وداع طولانی کووید-19 نوشته است: هنوز پاندمی به نقطه پایانی نرسیده است، اما منظره اجمالی میراث آن در حال ظهور است.

8 مرداد 1400

نامزدهای نهایی جایزه کتاب روزنامه لس آنجلس تایمز اعلام شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از لس آنجلس تایمز، جایزه کتاب لس آنجلس یکی از جوایز معتبر ادبی شهر متعلق به روزنامه لس آنجلس تایمز است. جایزه لس انجلس تایمز یکی از جوایز ادبی معتبر کشور آمریکاست که داوری ها و معرفی برندگانش را دست اندرکاران روزنامه لس آنجلس...

16 فروردین 1400

آهنگ دلخواهتان را در گوگل زمزمه کنید

گوگل پایان قابلیتی را برای یافتن آهنگی که مرتب در ذهن کاربر تکرار می شود اما هیچ کلمه ای از آن را به خاطر ندارد، عرضه کرد.

27 آبان 1399

هوش مصنوعی تخلفات کنکور را رصد می نماید

چین از هوش مصنوعی برای تشخیص تخلفات در آزمون ورودی کالج استفاده خواهد نمود.

15 شهریور 1399

اقلیم تاثیری در میزان شیوع ویروس کرونا ندارد

به گزارش خبرنگاران برای نخستین بار جمعی از پژوهشگران ایرانی در مقاله ای به مدلسازی مکانی شیوع ویروس کرونا پرداخته اند. این پژوهش به مدلسازی شیوع ویروس کرونا در کشور پرداخته است و در نهایت نقشه ریسک مبتلایان برای این منظور تهیه شده است. چندی پیش اخباری...

7 شهریور 1399

علوم شناختی نیاز جامعه و فضای علمی کشور است

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صدا و سیما گفت:علوم شناختی اکنون نیاز جامعه و فضای علمی کشور است چراکه می تواند تحول خوبی را در تاسیس رشته های جدید ایجاد کند.

12 فروردین 1399