زیباترین شهرهای اروپایی برای سفر در زمستان

به گزارش وبلاگ تینتا، اروپا یکی از مقاصد محبوب گردشگری است و زیبایی شهرهای اروپایی در زمستان که حال و هوایی خاص به آنها می دهند باعث شده خیلی از مردم اروپا را به اسم مقصد ایده آل خود برای سفر در زمستان انتخاب نمایند. در بخش اول معرفی برترین شهرهای اروپایی برای سفر در زمستان، شهرهایی در اتریش، اسپانیا، دانمارک، و چک را به شما معرفی کردیم. با بخش دوم و پایانی این مطلب همراه مجله خبرنگاران باشید.

زیباترین شهرهای اروپایی برای سفر در زمستان

کراکوف، لهستان

از همان لحظات ابتدایی بارش برف در کراکوف این شهر به سرزمین عجایب زمستانی تبدیل می گردد. شاخه های درختان پارک پلانتی که از برف و یخ پوشیده شده اند، در کناره های خیابان ستاره میاستو و در میان برج های گوتیک و مخروطی شکل و کلیساهای قرون وسطی به چشم می خورند. در کراکوف، در فصل زمستان درخت های کریسمس زیبا، پیست های اسکیت روی یخ و بازارهای صنایع دستی زیادی دیده می شوند.

ریکیاویک، ایسلند

ایسلند علاوه بر شفق های قطبی و شب های بلند زمستانی که دو ویژگی خاص این کشور در فصل زمستان هستند، شهری زیبا به نام ریکیاویک دارد که از ماه دسامبر تا مارس با نورپردازی های زیبا و فستیوال های منحصربفرد به یکی از مقاصد زیبای گردشگری برای سفر در زمستان تبدیل می گردد. زیبایی این شهر در شب سال نو، با آتش بازی های فوق العاده و جشن سال نو در خیابان ها به اوج خود می رسد. فستیوال معروف نورهای زمستانی در ماه فوریه و رویدادهای فرهنگی و هنری از دیگر جاذبه های این شهر در زمستان هستند.

لندن، انگلستان

درواقع می توان گفت لندن در همه فصول زیباست اما زمستان به گونه ای چهره این کلان شهر را تغییر می دهد که حتی پرمشغله ترین افراد را هم به گشت و گذار در شهر ترغیب می نماید. قبل از کریسمس، پیست های اسکیت روی یخ هاید پارک و چرخ و فلکی که به چشم لندن معروفیت دارد مردم را به خود جذب می نمایند. از طرفی دیگر بوی قهوه، کارامل و شکلات داغی که از کافی شاپ ها احساس می گردد حال و هوای خوبی به محیط می بخشد. نمایش ها و برنامه های زیادی در غرب لندن وجود دارد که می توان از آنها لذت برد و البته مراکز خرید خیابان اکسفورد، وست فیلد و کرنبی را نباید از یاد برد.

ادینبورگ، اسکاتلند

شب های زمستانی ادینبورگ همه را به یاد شب سال نو می اندازد. یکی از عظیم ترین جشن های خیابانی، یکی از لذت بخش ترین آتش بازی ها، نمایشگاه های خیابانی و کنسرت های هیجان انگیز در خیابان های ادینبورگ برگزار می گردد. در سال 1996، تعداد مردمی که در این فستیوال های خیابانی شرکت نموده بودند 400،000 نفر تخمین زده شد و باعث شد ادینبورگ در کتاب گینس رکوردی را ثبت کند. جاذبه های گردشگری نروژ

فرانکفورت، آلمان

هنگامی که بازارهای کریسمس در اواخر ماه نوامبر با بستن ریسه های نور، کاروسل، نوشیدنی های خوشبوی آلمانی و غرفه های صنایع دستی در فرانکفورت شروع می گردد، می توان گفت که چرا این شهر به یکی از برترین و زیباترین مقاصد گردشگری برای سفر در زمستان تبدیل می گردد. زیبایی ای که این شهر در زمستان پیدا می نماید انکار نشدنی است.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک

به "زیباترین شهرهای اروپایی برای سفر در زمستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین شهرهای اروپایی برای سفر در زمستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید