یکی از قدیمی ترین محصولات ایران خودرو به چراغ روز مجهز شد

به گزارش وبلاگ تینتا، اما به تازگی و با الزام استاندار های نو، پژو پارس نیز مانند رانا پلاس به چراغ روز مجهز شده و این چراغ دقیقاً مانند جک J4 در بخش مه شکن این خودرو تعبیه شده است.

یکی از قدیمی ترین محصولات ایران خودرو به چراغ روز مجهز شد

استانداردهای تازه، خودروسازان داخلی را ملزم نموده است که از دی لایت (چراغ روز) به عنوان یک آپشن استاندارد بهره بگیرند. همین الزام باعث شده تا ایران خودرو در فراوریات تازه، محصول قدیمی پژو پارس را به آپشن چراغ روشنایی روز تجهیز کند.

به گزارش وبلاگ تینتا پژو پارس را نیز مانند بعضی محصولات داخلی باید از جمله خودروهایی دانست که بیش از دو دهه به طور مستمر در خطوط فراوری ایران خودرو وجود داشته و همچنان نیز فقط با اضافه کردن پسوندهایی به کلمه پارس با همان ظاهر قدیمی در حال فراوری است.

این خودرو در گذر زمان از نظر ظاهری و نمای بیرونی کم ترین اندازه تغییرات را تجربه نموده و تقریباً به جز آینه های کناری و حذف راهنما روی گلگیر، تغییر دیگری نداشته است.

اما به تازگی و با الزام استاندار های تازه، پژو پارس نیز مانند رانا پلاس به چراغ روز مجهز شده و این چراغ دقیقاً مانند جک J4 در بخش مه شکن این خودرو تعبیه شده است.

بعلاوه پوزیشن لایت نیز به پژو پارس افزوده شده است. پوزیشن لایت استاندارد تازهی است که در واقع قابلیت روشن بودن دائمی چراغ های عقب محسوب می گردد. در کد کلاس های 28529، 35106، 35107 و 35108 از این خودرو، چراغ روز و پوزیشن لایت جزو اقلام استاندارد ذکر شده اند.

منبع: عصر ایران

به "یکی از قدیمی ترین محصولات ایران خودرو به چراغ روز مجهز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکی از قدیمی ترین محصولات ایران خودرو به چراغ روز مجهز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید