کیوسک های اطلاع رسانی دانش بنیان در 10 فرودگاه کشور
به گزارش وبلاگ تینتا، یک شرکت دانش بنیان با اعلام تجهیز 10 فرودگاه کشور به کیوسک های اطلاع رسانی دانش بنیان از صرفه جویی ارزی این اقدام خبر داده است.

وبلاگ تینتا - یک شرکت دانش بنیان کیوسک های اطلاع رسانی را عرضه نموده و بنا به گفته مسئولان آن، 700 کیوسک این شرکت در 10 فرودگاه کشور مورد استفاده قرار گرفته است.
سید مرتضی اعتصامی مدیرعامل این شرکت دانش بنیان بیان اینکه در طراحی و ساخت کیوسک های اطلاع رسانی کاربر ایرانی مدنظر گرفته بوده است، گفت: این شرکت، سرویس هوشمند با توجه به احتیاج صنایع مختلف طراحی نموده که با سادگی و سهولت به مردم خدمت ارائه می نماید.
وی افزود: در هر کسب وکار، احتیاجها و اهداف متفاوتی جهت بهبود کیفیت خدمات وجود دارد، این محصول در میزان های مختلفی طراحی شده است تا احتیاج هر کسب وکار را به برترین نحو رفع کند. به گونه ای که کیوسک سفارش گیری در جایگاه یک فروشنده، امکان انتخاب سریع و آسان را به مشتری می دهد و فرآیند ثبت سفارش مشتری با بیشترین سرعت، بالاترین کیفیت و بدون خطا انجام می گردد.
نصب کیوسک فروش بلیت
اعتصامی کیوسک فروش بلیت را نوع دیگری از این محصول دانست که در حکم یک گیشه عمل می نماید و یادآور شد: این کیوسک در مراکز فرهنگی و تفریحی مانند موزه ها، سینما مورد استفاده قرار می گیرد و تهیه بلیت را آسان نموده است.
وی با بیان اینکه کیوسک پذیرش را برای نوبت دهی، پذیرش بیمار و پرداخت صورت حساب طراحی شده است، اظهار کرد: این محصول مشکل صف های طولانی پذیرش و بی نظمی در نوبت دهی را حل نموده است. کیوسک پرداخت جایگزین صندوق دار می گردد و گزینه مناسبی برای مجموعه هایی محسوب می گردد که در قسمت صندوق و پرداخت مبلغ فیش دارای صف است.
اعتصامی افزود: با کیوسک فرودگاهی می توان بلیت هواپیما رزرو نموده و جایگاه خود را انتخاب کرد، این کیوسک مناسب ترمینال های مسافربری مانند فرودگاه ها، راه آهن، بندرها و ترمینال های اتوبوس رانی و آژانس های مسافرتی است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، وی افزود: در حدود 700 کیوسک فعال در کشور وجود دارد و بیشترین سهم بازار در حوزه درمان برای این شرکت است و بیش از 10 فرودگاه کشور به این کیوسک ها مجهز شده اند و این امر توانسته صرفه جویی ارزی بالایی به همراه داشته باشد.
منبع: بیت ران