کارشناسی داوری پرسپولیس، تراکتور؛ بازیکن میزبان باید اخراج می شد؟

به گزارش وبلاگ تینتا، علیرضا یزدانی معتقد است که داور ملاقات تراکتور و پرسپولیس در کنترل بازی با اخطارها مشکل داشت.

کارشناسی داوری پرسپولیس، تراکتور؛ بازیکن میزبان باید اخراج می شد؟

به گزارش وبلاگ تینتا علیرضا یزدانی، کارشناس داوری درباره قضاوت امیر عرب براقی در ملاقات پرسپولیس و تراکتور بیان نمود: بازی خوبی بود اما اگر تصاویر واضح تر بود، بهتر می شد درباره صحنه ها صحبت کرد. با توجه به اینکه بازی پربرخوردی را شاهد بودیم، داور در کنترل جرایم شخصی مشکلاتی داشت و از کارت زرد استفاده نکرد. در دقیقه 21، در دقیقه 26 و در دقیقه 71 می توانست به بازیکنان دو تیم اخطار بدهد که این کار را نکرد.

او درباره برخورد دست علی نعمتی به صورت بازیکن تراکتور در دقیقه 26 بیان نمود: نعمتی با بی ملاحظگی دستش را به صورت بازیکن تراکتور زد و داور باید به او کارت زرد نشان می داد که البته داور حتی در این صحنه خطا اعلام نکرد.

این کارشناس داوری در مورد صحنه داوری دقیقه 71 بیان نمود: بازیکن قرمز (تراکتور) با کف استوک روی پای بازیکن سفید (پرسپولیس) آمد اما چون صحنه واضح نیست، با تصور این که استوک ها روی پای بازیکن پرسپولیس ساییده شده و برخورد جدی نداشته، داور باید به اخطار بسنده می کرد. اگر تصاویر شفافیت داشت و ثابت می شد که کف استورک روی پای بازیکن پرسپولیس نشسته، داور باید بازیکن تراکتور را از زمین مسابقه اخراج می کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "کارشناسی داوری پرسپولیس، تراکتور؛ بازیکن میزبان باید اخراج می شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارشناسی داوری پرسپولیس، تراکتور؛ بازیکن میزبان باید اخراج می شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید