هنرمندان برای پیشرفت باید حمایت شوند

به گزارش وبلاگ تینتا، امیر نعمتی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: در راستای حمایت از هنرمندان، نمایشگاه روایت هنر در زنجان شروع به کار نموده است و آثار هنرمندان شاخص در حوزه هنرهای تجسمی عرضه شده است.

هنرمندان برای پیشرفت باید حمایت شوند

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با عرضه آثار 12 هنرمند دائر است، افزود: در این نمایشگاه علاوه بر نمایش آثار، فروش نیز وجود دارد و در واقع نمایشگاه به صورت اقتصادمحور در حال برگزاری است.

رئیس حوزه هنری استان زنجان با بیان اینکه لازمه مردمی شدن هنر این است که اثر هنری گویای دردها و نیازهای مردم باشد، افزود: گاها آثار هنری ارتباط خوبی با بطن جامعه ندارند، به همین دلیل مورد اقبال قرار نمی گیرند.

وی بعلاوه با تأکید بر حمایت متولیان از آثار هنری افزود: نبود حمایت مالی از هنرمندان یک نقیصه در امور هنری است که باید جبران گردد.

نعمتی در شرح بیشتر نمایشگاه برگزار شده نیز گفت: هنرمندان مشارکت کننده در این رویداد هنری به طور در مناسبت ها و برنامه های مختلف فرهنگی هنری نمایشگاه انفرادی و گروهی بسیاری داشته اند و اکثریت این هنرمندان از دانش آموختگان رشته هنر و پیشکسوتان عرصه هنرهای تجسمی استان هستند.

وی گفت: این هنرمندان سال های سال به سبب استعدادهای درونی شان ذوق و علاقه خود به شاخه های مختلف هنرهای تجسمی را در قالب بوم و رنگ به مخاطبان عرضه نموده اند.

رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: در این نمایشگاه که با رویکرد نو در اقتصاد هنر در راستای ارائه و عرضه برتر آثار هنری تجسمی کاران استان و پیشکسوتان مؤثر هنری در هنرهای تجسمی در حال برگزاری است؛ آثار، تکنیک ها و سبک های مختلفی در حوزه نقاشی، عکس، طراحی و نقاشی خط در معرض دید عموم قرار گرفته است.

لازم به ذکر است، هنرمندان این نمایشگاه ناصر عبدی، حسن ترخوانه، رضا نجفلو، رحمان پرچگانی، حجت اله نعمتی، ولی محمدی، حمیدرضا بازرگانی، ناصر محمدی، لی لی فرهادی، سیده فاطمه موسوی، ابوالفضل نظری، صبا صحبتلو و مرحوم میرصدرالدین بهروز احمدی هستند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "هنرمندان برای پیشرفت باید حمایت شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنرمندان برای پیشرفت باید حمایت شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید