نخستین همایش پیشران های مالی؛ فرصتی برای توسعه ملی برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ تینتا، سال جاری برای نخستین بار همایش پیشران های مالی؛ فرصتی برای توسعه ملی را با همکاری مؤسسه عالی آموزش وپژوهش مدیریت وبرنامه ریزی، وزارت صمت و سایر وزارتخانه ها و سازمان های مربوطه برگزار خواهد نمود.

نخستین همایش پیشران های مالی؛ فرصتی برای توسعه ملی برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ تینتا، هدف از برگزاری این همایش که با مقامات، مسئولان و کارآفرینان بزرگ کشور برگزار خواهد شد، روشنگری و تببین جایگاه و نقش پیشران های مالی در توسعه ملی و اقتصاد کشور است. این همایش در دو نوبت طی روزهای 30 بهمن و 2 اسفندماه 1401 برگزار خواهد شد.

مجمع کارآفرینان ایران اعلام نمود که همه ساله با فرا رسیدن 29 بهمن ماه، روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی، و گرامیداشت هفته ملی کارآفرینی از 29 تا 5 اسفندماه، این مجمع اقدامات و برنامه های ویژه ای را برگزار می نماید.

بعلاوه برگزاری همایش زنان کارآفرین اجتماعی ایران به همت مجمع و حامیان نیز از دیگر اقدامات بزرگداشت هفته ملی کارآفرینی خواهد بود. این همایش در تاریخ یکم اسفندماه با حضور بانوان کارآفرین اجتماعی کشور برگزار خواهد شد.

رونمایی از مجموعه پوسترهای گرافیکی پیشران های مالی، رونمایی از مستند یک تجربه پیروز، برگزاری دوره آموزش خبرنگاری اقتصاد و صنعت با همکاری مجمع کارآفرینان ایران و دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران و رونمایی از مجموعه سیگما که مجموعه گفتگویی با اساتید مالی و صنعتی دانشگاه های کشور است را می توان از دیگر از فعالیت های مجمع کارآفرینان ایران به مناسبت گرامیداشت هفته ملی کارآفرینی بیان کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "نخستین همایش پیشران های مالی؛ فرصتی برای توسعه ملی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین همایش پیشران های مالی؛ فرصتی برای توسعه ملی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید