میدون بدون تماشاگر پخش می گردد

به گزارش وبلاگ تینتا، اولین قسمت از سری دوم مسابقه تلویزیونی میدون فردا پنجشنبه 28 فروردین ماه روانه آنتن شبکه سه سیما می گردد.

میدون بدون تماشاگر پخش می گردد

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ تینتا به نقل از مشاور رسانه ای مسابقه میدون، رقابت کسب و کار میدون در سری دوم خود پنجشنبه و آدینه شب های هر هفته بعد از خبر ساعت 22 شبکه سه سیما، پخش می گردد.

این مسابقه تلویزیونی که موضوع جهش فراوری را در فصل دوم فراوری خود دنبال می نماید، کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه نمایندگی سید محمدحسین هاشمی گلپایگانی است. سری دوم این برنامه تا اطلاع ثانوی بدون تماشاگر و با در نظر دریافت تمهیدات بهداشتی ضبط و پخش می گردد.

مصطفی خلیلی درباره سامانه زنجیره ای سوپرمارکت، محمد شریفی درباره آموزش از راه دور و محمد ماسوری درباره فراوری محتوای صوتی و تصویری در نخستین برنامه از فصل دوم این مسابقه طرح های خود را مطرح می نمایند.

همچنین در دومین برنامه از سری جدید مسابقه میدون که آدینه 29 فروردین ماه از ساعت 22:30 پخش خواهد شد مهدی قمری درباره سامانه پسماند، سید امیربهادر سیفی درباره ماشین آلات فرآوری خشکبار و محمد نزل آبادی درباره خطوط هوشمند تلفن طرح های کسب و کار خود را ارائه می دهند.

مینا مهرنوش، علیرضا نبی، علیرضا یونچی، پرویز کرمی و امیرحسین اسدی گروه داوران سری جدید مسابقه تلویزیونی میدون را تشکیل می دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "میدون بدون تماشاگر پخش می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میدون بدون تماشاگر پخش می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید