فوتبالیستی که لوله کش شد!

به گزارش وبلاگ تینتا، در دنیای فوتبال چهره های بسیار زیادی در حالی ستاره شدند که پیش از ورود به دنیای فوتبال، در مشاغل دیگری مشغول به کار بودند، اما مورد شی لوگان با همه فرق دارد. بازیکن سابق منچسترسیتی، اکنون نورافکن های ورزشگاهی را تمیز می نماید که روزگاری زیر نور آن ها به عنوان ستاره درخشیده است.

فوتبالیستی که لوله کش شد!

صحبت از فوتبالیستی است که در سال 2007 برای نخستین بار با لباس منچسترسیتی به میدان رفت و در سال 2009 برای این تیم در لیگ جزیره به میدان رفت. او پس بازی به صورت قرضی در گریمزبی تاون، اسکانتورپ یونایتد، استوکپورت کانتی و ترانمر، در سال 2011 آبی های منچستر را ترک کرد و به تیم لیگ یکی برنتفورد پیوست.

آبردین اسکاتلند، تیمی است که شای لوگان بیشترین بازی را در آنجا انجام داد و بین سال های 2015 تا 2021 بیش از 200 بار با لباس این تیم به میدان رفت.

اما نکته جالب در مورد این بازیکن، علاقه او به کار های فنی است. او در روز هایی که با لباس آبردین در اسکاتلند مسابقه می داد، همزمان به صورت ناشناس به عنوان لوله کش هم فعالیت می کرد.

حالا حرفه نو او، بالارفتن از ارتفاع و تمیز کردن پروژکتور های ورزشگاهی است که روزگاری در زمین آن، به عنوان یک ستاره به میدان می رفت. لوگان با انتشار ویدیویی از این لحظات در حساب توییتر خود نوشت: از بازی در زیر نورافکن ها تا کار روی آن ها.

لوگان که انجام کار های فنی حسابی با ذائقه او سازگار است، در لینکدین در پی کاری نو در حوزه نفت است به گونه ای که این توضیحات را در مورد خود، منتشر نموده است: در پی فرصت های شغلی نو، گذراندن دوره های آموزشی و کسب مهارت های نو در دسترسی به طناب و پیچ و مهره. فوتبالیست از سن 16 سالگی، در هر کاری مصمم هستم. کار در تجارت نفت چیزی است که 100% به آن متعهد خواهم بود.

منبع: فرارو

به "فوتبالیستی که لوله کش شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبالیستی که لوله کش شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید