فغانی: همواره رویای شرکت در جام جهانی را داشته ام

به گزارش وبلاگ تینتا، علیرضا فغانی داور سرشناس فوتبال کشورمان گفت:حضور در جام جهانی رویایی بوده که همواره به آن فکر می نموده است.

فغانی: همواره رویای شرکت در جام جهانی را داشته ام

علیرضا فغانی در همین زمینه در گفتگویی که از سایت رسمی کفندراسیون فوتبال آسیا منتشر شده سومین حضور پیاپی در جام جهانی را اینطور توصیف نموده است: حاضر بودن در این رویداد مهم جهانی رویایی است که همواره داشته ام.

علیرضا فغانی از سال 2008 وارد لیست داوران بین المللی شد و پس از حضور در هفت مسابقه جام جهانی 2014، در جام جهانی 2018 روسیه عملکرد خیره کننده ای داشت و به همراه سخندان و منصوری دو یاری داور خود پیروز به قضاوت چهار مسابقه شد که رده بندی نیز در میان آن ها قرار داشت و در سرانجام در صدر 16 داوری نهاده شد که در این مسابقات حاضر شده بودند. در جام جهانی قطر 19 داور وسط حضور دارند که البته سه تای آن ها برای اولین مرتبه در تاریخ زن هستند.

فغانی علاوه بر درخشش در جام جهانی روسیه، فینال المپیک 2016 ریو را سوت زده و دو بار هم در سال های 2016 و 2018 به عنوان برترین داور آسیا برگزیده شده است. او که سابقه سوت زدن فینال جام ملت های آسیا را هم در سال 2015 در کارنامه دارد، مهم ترین هدفش در سومین حضور متوالی در جام جهانی سوت زدن بازی فینال است.

وبلاگ تینتا ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فغانی: همواره رویای شرکت در جام جهانی را داشته ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فغانی: همواره رویای شرکت در جام جهانی را داشته ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید